TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Moskva, S č. 3354
  Moskva S č. 3354 
Трамвайное депо имени Н.Э. Баумана

Autor: Павел В. Кашин · Moskva           Datum: Květen 1989

Statistika

Zveřejněno 08.03.2010 23:32 MSK
Zhlédnutí — 1091

Podrobné informace

Moskva, S č. 3354

Vozovna:Tramcars before 1994 — others
Od...:1983
Typ:S
Vyroben:1933
Současný stav:Vyřazen (4/1993)
Účel provozu:Služební
Poznámka:1983 ex 4275
Двухосный прицепной вагон, построен на заводе СВАРЗ.
Работал в Краснопресненском депо.
Служебный с 1974.
Был переделан в платформу для внутренних нужд трамвайного депо имени Н. Э. Баумана

Nastavení kamery

Ukázat celý EXIF

Komentáře · 5

09.03.2010 20:17 MSK
Odkaz
Fotografií: 1119
А впереди - списанный узкономерной (судя по ступенькам на крышу)
0
+0 / –0
10.03.2010 02:06 MSK
Odkaz
Fotografií: 1269
В чём особенность ступенек, подскажите? У нас есть с такими ступеньками у задней двери.
0
+0 / –0
10.03.2010 06:59 MSK
Odkaz
Fotografií: 4440 · Místní editor
Цитата (Киреев Андрей, 10.03.2010):
> В чём особенность ступенек, подскажите?

У ранних Т3 ступеньки выполнены сварными, как у Т2. На более поздних вагонах чехи стали устанавливать литые силуминовые.

Цитата (Киреев Андрей, 10.03.2010):
> У нас есть с такими ступеньками у задней двери.

Сомнительно.
0
+0 / –0
10.03.2010 21:34 MSK
Odkaz
Fotografií: 179
Цитата (Киреев Андрей, 10.03.2010):
> У нас есть с такими ступеньками у задней двери.

то что они у зад. двери еще ничего не значит ;)
0
+0 / –0
11.03.2010 21:53 MSK
Odkaz
Fotografií: 1269
Теперь понятно.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.