TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Москва, С № 3354
  Москва С № 3354 
Трамвайное депо имени Н.Э. Баумана

Автор: Павел В. Кашин · Москва           Дата: май 1989 г.

Статистика

Публикувано 08.03.2010 23:32 MSK
Разглеждан — 1091

Подробна информация

Москва, С № 3354

Депо/Парк:Трамваи до 1994 года — прочее
От...:1983
Модел:С
Построен:1933
Текущо състояние:Бракуван (04.1993)
Назначение:Служебен
Забележка:До 1983 — 4275
Двухосный прицепной вагон, построен на заводе СВАРЗ.
Работал в Краснопресненском депо.
Служебный с 1974.
Был переделан в платформу для внутренних нужд трамвайного депо имени Н. Э. Баумана

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 5

09.03.2010 20:17 MSK
Връзка
Снимка: 1119
А впереди - списанный узкономерной (судя по ступенькам на крышу)
0
+0 / –0
10.03.2010 02:06 MSK
Връзка
Снимка: 1269
В чём особенность ступенек, подскажите? У нас есть с такими ступеньками у задней двери.
0
+0 / –0
10.03.2010 06:59 MSK
Връзка
Снимка: 4440 · Местен редактор
Цитата (Киреев Андрей, 10.03.2010):
> В чём особенность ступенек, подскажите?

У ранних Т3 ступеньки выполнены сварными, как у Т2. На более поздних вагонах чехи стали устанавливать литые силуминовые.

Цитата (Киреев Андрей, 10.03.2010):
> У нас есть с такими ступеньками у задней двери.

Сомнительно.
0
+0 / –0
10.03.2010 21:34 MSK
Връзка
Бронза_62 · Тула
Снимка: 179
Цитата (Киреев Андрей, 10.03.2010):
> У нас есть с такими ступеньками у задней двери.

то что они у зад. двери еще ничего не значит ;)
0
+0 / –0
11.03.2010 21:53 MSK
Връзка
Снимка: 1269
Теперь понятно.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.