TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Таганрог, ВМЗ-52981 № 99; Таганрог — Новые троллейбусы
  Таганрог ВМЗ-52981 № 99  —  Пульт
Новые троллейбусы
Кабина

Автор: Володя Мадоян · Ростов-на-Дону           Дата: 23 февруари 2010 г., вторник

Статистика

Публикувано 24.02.2010 00:58 MSK
Разглеждан — 605

Подробна информация

Таганрог, ВМЗ-52981 № 99

Депо/Парк:МУП «Трамвайно-троллейбусное управление»
Модел:ВМЗ-52981
Построен:2009
Заводски №:17
VIN:X8952981190BF6017
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Забележка:Основной маршрут №4
Работает с 10.02.2010

Коментари · 5

24.02.2010 16:26 MSK
Връзка
Снимка: 93
Эт чё проверяют его чёто не понятно... ибо непонятно как току на ТЭД-е взяться при пустовании места водителя
0
+0 / –0
24.02.2010 17:47 MSK
Връзка
Сергей Филатов · Нижни Новгород
Снимка: 2328
Напряжение в сети 631 вольт.
0
+0 / –0
20.03.2011 14:17 MSK
Връзка
Снимка: 93
нет, тут именно ток...
–2
+0 / –2
20.03.2011 15:55 MSK
Връзка
Володя · Москва
Снимка: 1
С таким током фотограф не устоит на ногах;) Это всё же напряжение;)

Кстати, это ток двигателя(тогда какой - линейный или фазный) или ток сети?
+1
+1 / –0
20.03.2011 16:38 MSK
Връзка
Снимка: 93
Цитата (Володя, 20.03.2011):
> С таким током фотограф не устоит на ногах;) Это всё же напряжение;)

очень устоит когда троллейбус без водителя особенно.


Цитата (Володя, 20.03.2011):
> Кстати, это ток двигателя(тогда какой - линейный или фазный) или ток сети?

Затруднительный вопрос
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.