TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Ostrava, Škoda 27Tr Solaris III nr. 3802
  Ostrava Škoda 27Tr Solaris III nr. 3802 
Salonas, vaizdas į priekį

Autorius: Klema · Ostrava           Data: 2010 m. vasario 11 d., ketvirtadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 21.02.2010 16:05 MSK
Peržiūrų — 1052

Detali informacija

Ostrava, Škoda 27Tr Solaris III nr. 3802

Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:2010-02-04
Modelis:Škoda 27Tr Solaris III
Pagamintas:2010-02
Gamyklinis numeris:13497
VIN:TM9ATAJ6V9ASE3497
Dabartinė būsena:Neeksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:102, 104 маршрут
Výrobní číslo / Заводской номер Ekova: 201
В работе с 4.2.2010.

Nuotraukos parametrai

Model:FE370,X880,C575
Date and Time:11.02.2010 15:21
Exposure Time:1/50 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:800
Focal Length:6.3 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 8

09.03.2010 01:33 MSK
Nuoroda
Foto: 551
На табло "Следующая остановка". =)
0
+0 / –0
18.09.2010 21:21 MSK
Nuoroda
Foto: 14
Он низкопольник же?
–1
+0 / –1
18.09.2010 21:24 MSK
Nuoroda
Foto: 624
Вроде бы как да. Ступенек вроде ненаблюдается.
Шкода 27тр основан на базе автобуса Солярис Урбино 18

Вот кстате схемка в процессе завершения http://picasaweb.google.com/115078646013571404704/KIKgpD?authkey=Gv1sRgCPbJx_TasYa37wE#5518306714205212082
0
+0 / –0
18.09.2010 21:29 MSK
Nuoroda
Foto: 7
Цитата (Nestandart, 18.09.2010):
>
> Он низкопольник же?

Да, основан на Solaris Trollino 18 Mk3 - сделан в кузове Соляриса, электродвигатель и СУ Skoda Electric. А поскольку основан на полностью низкопольной машине, и сам он полностью низкопольный.

Помоему 240 киловатный ТЭД, какой именно точно незнаю один из этих http://www.skoda.cz/holding/produkty/dopravni-strojirenstvi/trakcni-motory/trakcni-motory-pro-trolejbusy-aid2182.html вроде еще у них возможна установка дизель-генератора.
0
+0 / –0
18.09.2010 21:30 MSK
Nuoroda
Foto: 624
Сперва это Урбино 18, а потом он становится или Троллино или каким нить тр.
0
+0 / –0
18.09.2010 21:34 MSK
Nuoroda
Foto: 7
Ну да Trollino 18 AC делается в кузове Urbino 18.
0
+0 / –0
18.09.2010 21:37 MSK
Nuoroda
Foto: 624
Цитата (Mr Big Bear, 18.09.2010):
> Помоему 240 киловатный ТЭД, какой именно точно незнаю один из этих http://www.skoda.cz/holding/produkty/dopravni-strojirenstvi/trakcni-motory/trakcni-motory-pro-trolejbusy-aid2182.html вроде еще у них возможна установка дизель-генератора.

Правельно, место у него то есть, сзади шкафа нету, соответствено место есть
0
+0 / –0
18.09.2010 21:44 MSK
Nuoroda
Foto: 7
У него ТЕД как я вижу перед 3 осью, в заднем свесе есть место для дизеля. У Trollino 18AC - APU 100 Dipme (вроде то Iveco'вский), 100 киловат.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.