TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Ostrava, Škoda 27Tr Solaris III č. 3802
  Ostrava Škoda 27Tr Solaris III č. 3802 
Salon, pohled dopředu

Autor: Klema · Ostrava           Datum: Čtvrtek 11. února 2010

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 21.02.2010 16:05 MSK
Zhlédnutí — 1052

Podrobné informace

Ostrava, Škoda 27Tr Solaris III č. 3802

Vozovna:Trolleybus
Od...:04. 02. 2010
Typ:Škoda 27Tr Solaris III
Vyroben:2/2010
Výrobní číslo:13497
VIN:TM9ATAJ6V9ASE3497
Současný stav:Mimo provoz
Účel provozu:Osobní
Poznámka:102, 104 маршрут
Výrobní číslo / Заводской номер Ekova: 201
В работе с 4.2.2010.

Nastavení kamery

Model:FE370,X880,C575
Date and Time:11.02.2010 15:21
Exposure Time:1/50 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:800
Focal Length:6.3 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 8

09.03.2010 01:33 MSK
Odkaz
Fotografií: 551
На табло "Следующая остановка". =)
0
+0 / –0
18.09.2010 21:21 MSK
Odkaz
Fotografií: 14
Он низкопольник же?
–1
+0 / –1
18.09.2010 21:24 MSK
Odkaz
Fotografií: 624
Вроде бы как да. Ступенек вроде ненаблюдается.
Шкода 27тр основан на базе автобуса Солярис Урбино 18

Вот кстате схемка в процессе завершения http://picasaweb.google.com/115078646013571404704/KIKgpD?authkey=Gv1sRgCPbJx_TasYa37wE#5518306714205212082
0
+0 / –0
18.09.2010 21:29 MSK
Odkaz
Fotografií: 7
Цитата (Nestandart, 18.09.2010):
>
> Он низкопольник же?

Да, основан на Solaris Trollino 18 Mk3 - сделан в кузове Соляриса, электродвигатель и СУ Skoda Electric. А поскольку основан на полностью низкопольной машине, и сам он полностью низкопольный.

Помоему 240 киловатный ТЭД, какой именно точно незнаю один из этих http://www.skoda.cz/holding/produkty/dopravni-strojirenstvi/trakcni-motory/trakcni-motory-pro-trolejbusy-aid2182.html вроде еще у них возможна установка дизель-генератора.
0
+0 / –0
18.09.2010 21:30 MSK
Odkaz
Fotografií: 624
Сперва это Урбино 18, а потом он становится или Троллино или каким нить тр.
0
+0 / –0
18.09.2010 21:34 MSK
Odkaz
Fotografií: 7
Ну да Trollino 18 AC делается в кузове Urbino 18.
0
+0 / –0
18.09.2010 21:37 MSK
Odkaz
Fotografií: 624
Цитата (Mr Big Bear, 18.09.2010):
> Помоему 240 киловатный ТЭД, какой именно точно незнаю один из этих http://www.skoda.cz/holding/produkty/dopravni-strojirenstvi/trakcni-motory/trakcni-motory-pro-trolejbusy-aid2182.html вроде еще у них возможна установка дизель-генератора.

Правельно, место у него то есть, сзади шкафа нету, соответствено место есть
0
+0 / –0
18.09.2010 21:44 MSK
Odkaz
Fotografií: 7
У него ТЕД как я вижу перед 3 осью, в заднем свесе есть место для дизеля. У Trollino 18AC - APU 100 Dipme (вроде то Iveco'вский), 100 киловат.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.