TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Масква, Tatra T3SU № 5717; Масква, Tatra T3SU № 5826
  Масква Tatra T3SU № 5717  —  маршрут 47, СМЕ 5717+5716
 Tatra T3SU № 5716  —  маршрут 47, СМЕ 5717+5716
 Tatra T3SU № 5826  —  маршрут 14
Кольцо "Метро "Октябрьская"

Аўтар: Павел В. Кашин · Масква           Дата: 14 лютага 1988 г., нядзеля

Месца здымак на карце

Статыстыка

Апублікавана 16.02.2010 23:39 MSK
Праглядаў — 1171

Падрабязная інфармацыя

Масква, Tatra T3SU № 5717

Дэпо / Парк:Трамваи до 1994 года — Татра Т3 (1978–1987)
З...:30.09.1986
Мадэль:Tatra T3SU
Пабудаваны:1986
Заводскі №:175376
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (09.1994)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 09.1994 — Апакова, 1717; с 10.2010 — Краснопресненское, МТТА № 3466; с 07.2017 — 30466; с 16.04.2021 — Саратов, 30466; с 09.2022 — 2317
Москва:
Первоначальная компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД).
СМЕ 5717+5716 (1986 — 09.1994 гг.).
СМЕ 1717+1716 (09.1994 — 08.2004 гг.).
СМЕ 1717+1491 (08.2004 — 09.2005 гг.).
СМЕ 1717+1993 (09.2005 — 10.2005 гг.).
СМЕ 1717+1511 (10.2005 — 12.2005 гг.).
СМЕ 1800+1717 (01.2006 г.).
СМЕ 1712+1717 (01.2006 — 04.2006 гг.).
СМЕ 1985+1717 (06.2006 — 10.2006 гг.).
СМЕ 1991+1717 (10.2006 — 07.2008 гг.).

После модернизации в тип МТТА компоновка салона 1+1 (мягкие сиденья типа СПН-1).

Масква, Tatra T3SU № 5826

Дэпо / Парк:Трамваи до 1994 года — Татра Т3 (1978–1987)
З...:06.07.1987
Мадэль:Tatra T3SU
Пабудаваны:1987
Заводскі №:176483
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (09.1994) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:04.2006
Заўвагі:С 09.1994 — Апакова, 1826
Первоначально был оборудован двухступенчатым редуктором
Компоновка салона 2+1 (пластиковые сиденья)

1987 — 1991: именное оформление "Пионер"
1999 — 07.2004: именное оформление "Аннушка" с постоянным закреплением на маршруте "А"
08.2004 — 03.2005: именное оформление "95 лет трамвайному депо им. Апакова" с постоянным закреплением на маршруте "А"

EXIF

Паказаць цалкам

Каментары · 7

16.02.2010 23:43 MSK
Спасылка
Фота: 907
Сразу оговорюсь: за точность номера не шибко уверен. Кто-то м.б. помнит "Трамвай-Пионер"?
0
+0 / –0
16.02.2010 23:59 MSK
Спасылка
Фота: 4446 · Лакальны рэдактар
5829 был в Октябрьском депо и на 14-м работать не мог. А это 5826.
0
+0 / –0
17.02.2010 09:08 MSK
Спасылка
Фота: 4446 · Лакальны рэдактар
А зачем для номера 5826 завели новую запись, если одна уже была?
0
+0 / –0
17.02.2010 09:40 MSK
Спасылка
Фота: 907
Значит, всё-таки "26". Спасибо за уточнениие! Зачем новая запись? Просто при вводе номера ничего из БД не "выпало"! Или теперь как-то по другому надо делать поиск в БД пр загрузке фото? Иещё. Кто знает насколько долго он был "Пионером". НЯП совсем чуть-чуть, т.к "пионерия" уже выходила из моды.
0
+0 / –0
17.02.2010 11:16 MSK
Спасылка
Фота: 7642
Лишняя запись удалена (это было связано с тем, что сначала был введён другой номер).
0
+0 / –0
17.02.2010 22:14 MSK
Спасылка
Фота: 652
Видно, что маршрут у 5826 14-й. - Павел, спасибо за интересные снимки!
0
+0 / –0
17.02.2010 22:25 MSK
Спасылка
ИванИванов · Масква
Фота: 715
Я помню в детстве ездил в вагоне в котором было написано что он создан из металлолома собранного пионерами. Видимо это он и есть.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.