TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Алмати, Tatra KT4D № 1040
  Алмати Tatra KT4D № 1040  —  маршрут 6
"Жетісу" с/ст

Автор: Георгий Красников · Аддис-Абеба           Дата: 4 май 2007 г., петък

Статистика

Публикувано 09.02.2010 10:46 MSK
Разглеждан — 492

Подробна информация

Алмати, Tatra KT4D № 1040

Система:ТОО "Алматыэлектротранс"
Депо/Парк:Трамвайное депо
От...:11.2004
Модел:Tatra KT4D
Построен:1977
Заводски №:166660
Текущо състояние:Бракуван (2008)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 11.2004 — 1004; до 07.1999 — Берлин, 9073; до 1992 — BVB, 219 073-8

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:EX-Z110
Время съёмки:04.05.2007 17:45
Выдержка:1/30 с
Диафрагменное число:3.1
Фокусное расстояние:6.3 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 9

09.02.2010 18:25 MSK
Връзка
A. N. · Алмати
Снимка: 2035 · Местен редактор
Надо же, а я думал, что до 7-го года реклама КитКат не доходила. Что за вагон сзади, не подскажете?
0
+0 / –0
09.02.2010 19:17 MSK
Връзка
Георгий Красников · Аддис-Абеба
Снимка: 628
0
+0 / –0
09.02.2010 19:44 MSK
Връзка
A. N. · Алмати
Снимка: 2035 · Местен редактор
Спасибо, а я и не запомнил его в такой раскраске...
0
+0 / –0
09.02.2010 23:22 MSK
Връзка
Михей · Алмати
Няма снимки
1040 он же 1003 списан и разобран, но не порезан
0
+0 / –0
09.02.2010 23:56 MSK
Връзка
Георгий Красников · Аддис-Абеба
Снимка: 628
А можете мне объяснить, как это так выходит, что под каждым номером куча разных вагонов числится? Их что, постоянно тасуют что ли? И у троллейбусов тоже самое.
0
+0 / –0
10.02.2010 03:09 MSK
Връзка
Снимка: 905
Цитата (Георгий Красников, 09.02.2010):
> Их что, постоянно тасуют что ли? И у троллейбусов тоже самое.

Именно так ! Только непонятно - зачем ???
Тролл 1118 перебили в 1021 месяц покатался и снова 1118 где логика ?? Непонятно....
0
+0 / –0
10.02.2010 08:17 MSK
Връзка
Михей · Алмати
Няма снимки
Логика в страховке, она оформляется только на парковый номер трамвая и троллейбуса, в ней нет ни номер кузова, ни другой инфы, так что когда освобождается страховка с нерабочей машины, этот номер набивается на ходовую.
0
+0 / –0
10.02.2010 14:35 MSK
Връзка
Снимка: 905
Но на этой машине страховка-то тоже была, она то куда девается ?
А вообще страховку по ГПО оформляют на водителя а не на ТС, насколько мне известно....
0
+0 / –0
10.02.2010 19:44 MSK
Връзка
valentin · Алмати
Няма снимки
Ну и как по этой логике тогда понять: взяли номер с рабочего вагона 1022 и с недельку под этим номером поездил 1042. Сейчас 1042 стал снова 1042 и 1022 как ни в чем не бывало ездит. То же было и с 1001 сначала под № 1001 поездил 1037 пару деньков, следом-1041 тоже пару деньков. 1025 с денек поездил под № 1026, следом денек-другой под № 1026 поездил 1019. В итоге все вернулось на круги своя.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.