TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Tver, Tatra T6B5SU Nr. 9
  Tver Tatra T6B5SU Nr. 9  —  Traseu 14
Проспект Ленина

Autor: Евгений Акинфеев · Amsterdam           Dată: 24 ianuarie 2010 an, Duminică

Statistici

Publicat 25.01.2010 11:05 MSK
Vizualizări — 716

Informație detaliată

Tver, Tatra T6B5SU Nr. 9

Depoul:Tramway depot #1
Livrat:≈ 1990
Model:Tatra T6B5SU
Anul construcției:1985
Starea actuală:Retras din circulație (12.2011)
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:1990 ex 11
Изначально СМЕ 11+9, затем 9+11.
С середины 90-х установлены боковые окна от Т3

Setările camerei foto

Arătați datele EXIF

Comentarii · 5

25.01.2010 12:58 MSK
Link
TTT · Riga
Fotografii: 24
Не ужели дешевле резать металл, приваривать, шпаклевать, красить нежели поставить окна стандартного размера? Где тут экономия и на чем?
0
+0 / –0
25.01.2010 14:12 MSK
Link
eskimozzz · Tver
Fotografii: 14
а где взять эти окна стандартного размера?
0
+0 / –0
25.01.2010 14:52 MSK
Link
TTT · Riga
Fotografii: 24
Цитата (eskimozzz, 25.01.2010):
> а где взять эти окна стандартного размера?
Стекло нынче дефицыт?
0
+0 / –0
25.01.2010 15:08 MSK
Link
Сергей Мурашов · Sankt Petersburg
Fotografii: 2390
Цитата (TTT, 25.01.2010):
> Не ужели дешевле резать металл, приваривать, шпаклевать, красить нежели поставить окна стандартного размера? Где тут экономия и на чем?

Если резать металл, приваривать, шпаклевать, красить своими силами и вставить стёкла из деповских запасов, то экономия на стоимости нового стекла. Эту экономию можно положить в свой карман, если вы - начальник.
0
+0 / –0
25.01.2010 18:36 MSK
Link
Fotografii: 461
Цитата (Сергей Мурашов, 25.01.2010):
> то экономия на стоимости нового стекла

Нет, Сергей, тут другая история. Вагоны 9и 11 восстанавливали в 90е годы после пожара, когда запчастей не было в принципе. У него помимо стёкол и салон собран из того что было и пульт самодельный и ещё кое что от Т3. Но сделали хорошо, вагон работает до сих пор.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.