TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Тверь, Tatra T6B5SU № 9
  Тверь Tatra T6B5SU № 9  —  маршрут 14
Проспект Ленина

Автор: Евгений Акинфеев · Амстердам           Дата: 24 януари 2010 г., неделя

Статистика

Публикувано 25.01.2010 11:05 MSK
Разглеждан — 716

Подробна информация

Тверь, Tatra T6B5SU № 9

Депо/Парк:Трамвайное депо №1
От...:≈ 1990
Модел:Tatra T6B5SU
Построен:1985
Текущо състояние:Бракуван (12.2011)
Назначение:Пътнически
Забележка:До 1990 — 11
Изначально СМЕ 11+9, затем 9+11.
С середины 90-х установлены боковые окна от Т3

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 5

25.01.2010 12:58 MSK
Връзка
TTT · Рига
Снимка: 24
Не ужели дешевле резать металл, приваривать, шпаклевать, красить нежели поставить окна стандартного размера? Где тут экономия и на чем?
0
+0 / –0
25.01.2010 14:12 MSK
Връзка
eskimozzz · Тверь
Снимка: 14
а где взять эти окна стандартного размера?
0
+0 / –0
25.01.2010 14:52 MSK
Връзка
TTT · Рига
Снимка: 24
Цитата (eskimozzz, 25.01.2010):
> а где взять эти окна стандартного размера?
Стекло нынче дефицыт?
0
+0 / –0
25.01.2010 15:08 MSK
Връзка
Сергей Мурашов · Санкт Петербург
Снимка: 2390
Цитата (TTT, 25.01.2010):
> Не ужели дешевле резать металл, приваривать, шпаклевать, красить нежели поставить окна стандартного размера? Где тут экономия и на чем?

Если резать металл, приваривать, шпаклевать, красить своими силами и вставить стёкла из деповских запасов, то экономия на стоимости нового стекла. Эту экономию можно положить в свой карман, если вы - начальник.
0
+0 / –0
25.01.2010 18:36 MSK
Връзка
Снимка: 461
Цитата (Сергей Мурашов, 25.01.2010):
> то экономия на стоимости нового стекла

Нет, Сергей, тут другая история. Вагоны 9и 11 восстанавливали в 90е годы после пожара, когда запчастей не было в принципе. У него помимо стёкол и салон собран из того что было и пульт самодельный и ещё кое что от Т3. Но сделали хорошо, вагон работает до сих пор.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.