TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Žemutinis Naugardas, VMZ-52981 nr. 1901
  Žemutinis Naugardas VMZ-52981 nr. 1901 
Троллейбусное депо №1

Autorius: HarleyDenisson · Žemutinis Naugardas           Data: 2010 m. sausio 20 d., trečiadienis

Statistika

Publikuota 20.01.2010 11:14 MSK
Peržiūrų — 473

Detali informacija

Žemutinis Naugardas, VMZ-52981 nr. 1901

Depas/Parkas:Trolleybus depot #1
Nuo...:2010-01-13
Modelis:VMZ-52981
Pagamintas:2009
Gamyklinis numeris:27
VIN:X8952981190BF6027
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (2021-11-01) Nebus eksploatuojamas / laukiama nurašymo
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2010-01-25
Pastaba:01.11.2021 to 1903; ≈ 15.11.2021 to 1901
Обкатка: 23 января 2010 года

Nuotraukos parametrai

Model:Canon PowerShot A570 IS
Date and Time:20.01.2010 00:30
Exposure Time:1/5 sec
Aperture Value:2.6
ISO Speed:200
Focal Length:5.8 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 7

21.01.2010 12:52 MSK
Nuoroda
Дима из трб · Žemutinis Naugardas
Foto: 166
А что там делает автомобиль?
0
+0 / –0
21.01.2010 20:26 MSK
Nuoroda
КПётр · Sankt Peterburgas
Foto: 150
Я так понял, он электронный. На ЧЕРГОСе или ЭПРО? Высокий пол, смотрю. Автономка есть? Если я правильно понял, он такой же как "Авангарды", но только с высоким полом, без информсистемы и ГШУ.
0
+0 / –0
21.01.2010 20:38 MSK
Nuoroda
Foto: 42113
Цитата (КПётр, 21.01.2010):
> Если я правильно понял, он такой же как "Авангарды", но только с высоким полом, без информсистемы и ГШУ.

Не у всех Авангардов есть ГШУ. Так что правильнее сказать: в другом кузове
0
+0 / –0
21.01.2010 21:09 MSK
Nuoroda
Чока · Tambovas
Foto: 119
Немного наоборот, Пётр. Это Авангарды такие же, как он, только с низким полом))) А так да, даже модель одна: 5298. Начинка от высоты пола не зависит.
0
+0 / –0
21.01.2010 23:23 MSK
Nuoroda
HarleyDenisson · Žemutinis Naugardas
Foto: 222
ЭПРО, двигатель ТДА-5. ГШУ нет, механические есть. Крепления и проводка под инфосистему вся целиком есть, но в контракте не прописали ЭМУ и поэтому пришел без него. А отдельно его покупать не хотят. Поэтому так и будем в каменном веке. Автономки вроде нет.
0
+0 / –0
22.01.2010 00:37 MSK
Nuoroda
Чока · Tambovas
Foto: 119
Странно если нет, она очень была бы логична.
0
+0 / –0
22.01.2010 11:18 MSK
Nuoroda
Сергей Филатов · Žemutinis Naugardas
Foto: 2328
В ТЗ не было заложено. А при желании любой асинхронник может быть с автономкой т.е. ехать на АКБ пока они не сядут.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.