TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Нижни Новгород, ВМЗ-52981 № 1901
  Нижни Новгород ВМЗ-52981 № 1901 
Троллейбусное депо №1

Автор: HarleyDenisson · Нижни Новгород           Дата: 20 януари 2010 г., сряда

Статистика

Публикувано 20.01.2010 11:14 MSK
Разглеждан — 473

Подробна информация

Нижни Новгород, ВМЗ-52981 № 1901

Депо/Парк:Троллейбусное депо №1
От...:13.01.2010
Модел:ВМЗ-52981
Построен:2009
Заводски №:27
VIN:X8952981190BF6027
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (01.11.2021) Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:25.01.2010
Забележка:С 01.11.2021 — 1903; с ≈ 15.11.2021 — 1901
Обкатка: 23 января 2010 года

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon PowerShot A570 IS
Время съёмки:20.01.2010 00:30
Выдержка:1/5 с
Диафрагменное число:2.6
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:5.8 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

21.01.2010 12:52 MSK
Връзка
Дима из трб · Нижни Новгород
Снимка: 166
А что там делает автомобиль?
0
+0 / –0
21.01.2010 20:26 MSK
Връзка
КПётр · Санкт Петербург
Снимка: 150
Я так понял, он электронный. На ЧЕРГОСе или ЭПРО? Высокий пол, смотрю. Автономка есть? Если я правильно понял, он такой же как "Авангарды", но только с высоким полом, без информсистемы и ГШУ.
0
+0 / –0
21.01.2010 20:38 MSK
Връзка
Снимка: 42113
Цитата (КПётр, 21.01.2010):
> Если я правильно понял, он такой же как "Авангарды", но только с высоким полом, без информсистемы и ГШУ.

Не у всех Авангардов есть ГШУ. Так что правильнее сказать: в другом кузове
0
+0 / –0
21.01.2010 21:09 MSK
Връзка
Чока · Тамбов
Снимка: 119
Немного наоборот, Пётр. Это Авангарды такие же, как он, только с низким полом))) А так да, даже модель одна: 5298. Начинка от высоты пола не зависит.
0
+0 / –0
21.01.2010 23:23 MSK
Връзка
HarleyDenisson · Нижни Новгород
Снимка: 222
ЭПРО, двигатель ТДА-5. ГШУ нет, механические есть. Крепления и проводка под инфосистему вся целиком есть, но в контракте не прописали ЭМУ и поэтому пришел без него. А отдельно его покупать не хотят. Поэтому так и будем в каменном веке. Автономки вроде нет.
0
+0 / –0
22.01.2010 00:37 MSK
Връзка
Чока · Тамбов
Снимка: 119
Странно если нет, она очень была бы логична.
0
+0 / –0
22.01.2010 11:18 MSK
Връзка
Сергей Филатов · Нижни Новгород
Снимка: 2328
В ТЗ не было заложено. А при желании любой асинхронник может быть с автономкой т.е. ехать на АКБ пока они не сядут.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.