TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Žemutinis Naugardas, 71-605 (KTM-5M3) nr. 3452
  Žemutinis Naugardas 71-605 (KTM-5M3) nr. 3452  —  maršrutas 22, СМЕ 3452+3455
 71-605 (KTM-5M3) nr. 3455  —  maršrutas 22, СМЕ 3452+3455
Кольцо "Станция метро "Автозаводская"

Autorius: Артём Светлов · Maskva           Data: 2004 m. spalio 3 d., sekmadienis

Statistika

Publikuota 08.07.2007 13:26 MSK
Peržiūrų — 888

Detali informacija

Žemutinis Naugardas, 71-605 (KTM-5M3) nr. 3452

Depas/Parkas:Tramway depot #3
Modelis:71-605 (KTM-5M3)
Pagamintas:1988
Gamyklinis numeris:12218
Dabartinė būsena:Nurašytas (2024)
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2025
СМЕ 3452+3455 (до октября 2009)
С 10.2009 не работает
В 12.2009 — вышел с ремонта, работает одиночно
ДТП 7.07.2013 на Комсомольском шоссе
Работает с 08.10.2013

Komentarai · 6

24.05.2020 13:02 MSK
Nuoroda
Михаил Семенцов · Žemutinis Naugardas
Foto: 575
Второй вагон на фото 3445.
+1
+1 / –0
24.05.2020 19:19 MSK
Nuoroda
maestro94 · Žemutinis Naugardas
Foto: 6
Сейчас трудно себе представить СМЕ на 22
0
+0 / –0
25.05.2020 23:43 MSK
Nuoroda
Foto: 1404
Ну не сложно в пик в сторону Соцгорода вполне возможно.
0
+0 / –0
12.05.2023 17:11 MSK
Nuoroda
Войбокало · Dzeržinskas (Rastiapinas)
Foto: 4
Каков был режим работы 22-го маршрута в те "лохматые" годы?Сколько выпуск?Все ли СМЕ?Интервал?В будни в пик/во внепик?В выхи?Со скольки и до скольки осуществлялось движение?
+3
+3 / –0
12.05.2023 19:15 MSK
Nuoroda
Антон triangel · Žemutinis Naugardas
Foto: 5992 · Miesto redaktorius
Местные пишут, что до 2005 года работали только сцепки. 6 в пик, 3 в межпик. Потом в межпик появлялись одиночки. В версии до Игарской было аж 9 сцепок. Работали с 5:30 до 22 часов, плюс возможные спецподачи около полуночи. В выходные работу начинали попозже
+4
+4 / –0
13.05.2023 06:13 MSK
Nuoroda
Nėra foto · Tvarkytojas / Korektorius / Naujienų redaktorius
Цитата (Антон triangel, 12.05.2023):
> до 2005 года работали только сцепки

До примерно этого времени одиночный вагон в третьем депо был лютейшей редкостью. Потому там и сцепки с номерами не подряд, что при выбытии любого вагона его живому собрату подбирали другую пару.
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.