TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Nižni Novgorod, 71-605 (KTM-5M3) № 3452
  Nižni Novgorod 71-605 (KTM-5M3) № 3452  —  Marsruut 22, СМЕ 3452+3455
 71-605 (KTM-5M3) № 3455  —  Marsruut 22, СМЕ 3452+3455
Кольцо "Станция метро "Автозаводская"

Autor: Артём Светлов · Moskva           Kuupäev: 3 oktoober 2004 a., pühapäev

Statistika

Avaldatud 08.07.2007 13:26 MSK
Vaatamisi — 888

Detailne info

Nižni Novgorod, 71-605 (KTM-5M3) № 3452

Depoo:Tramway depot #3
Mudel:71-605 (KTM-5M3)
Ehitatud:1988
Tehase number:12218
Praegune olukord:Maha kantud (2024)
Määramine:Liinisõiduk
Utiliseeritud:2025
СМЕ 3452+3455 (до октября 2009)
С 10.2009 не работает
В 12.2009 — вышел с ремонта, работает одиночно
ДТП 7.07.2013 на Комсомольском шоссе
Работает с 08.10.2013

Kommentaarid · 6

24.05.2020 13:02 MSK
Link
Fotosid: 575
Второй вагон на фото 3445.
+1
+1 / –0
24.05.2020 19:19 MSK
Link
maestro94 · Nižni Novgorod
Fotosid: 6
Сейчас трудно себе представить СМЕ на 22
0
+0 / –0
25.05.2020 23:43 MSK
Link
Fotosid: 1404
Ну не сложно в пик в сторону Соцгорода вполне возможно.
0
+0 / –0
12.05.2023 17:11 MSK
Link
Войбокало · Dzeržinsk
Fotosid: 4
Каков был режим работы 22-го маршрута в те "лохматые" годы?Сколько выпуск?Все ли СМЕ?Интервал?В будни в пик/во внепик?В выхи?Со скольки и до скольки осуществлялось движение?
+3
+3 / –0
12.05.2023 19:15 MSK
Link
Антон triangel · Nižni Novgorod
Fotosid: 5992 · Linna toimetaja
Местные пишут, что до 2005 года работали только сцепки. 6 в пик, 3 в межпик. Потом в межпик появлялись одиночки. В версии до Игарской было аж 9 сцепок. Работали с 5:30 до 22 часов, плюс возможные спецподачи около полуночи. В выходные работу начинали попозже
+4
+4 / –0
13.05.2023 06:13 MSK
Link
Fotod puuduvad · Moderaator / Korrektor / Uudiste toimetaja
Цитата (Антон triangel, 12.05.2023):
> до 2005 года работали только сцепки

До примерно этого времени одиночный вагон в третьем депо был лютейшей редкостью. Потому там и сцепки с номерами не подряд, что при выбытии любого вагона его живому собрату подбирали другую пару.
+2
+2 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.