TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Yaroslavl, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 68
  Yaroslavl 71-605 (KTM-5M3) Nr. 68 
Трамвайное депо № 3
Излом оси

Autor: Лученецкий Ярослав · Yaroslavl           Dată: 2 aprilie 2005 an, Sâmbătă

Statistici

Publicat 18.11.2009 14:14 MSK
Vizualizări — 407

Informație detaliată

Yaroslavl, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 68

Depoul:Tramway depot # 3
Model:71-605 (KTM-5M3)
Anul construcției:11.1986
Numărul de serie:10595
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (10.2005) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:10.2005 to Depot-4, 80
Работал СМЕ 67+68

Setările camerei foto

Model:X200,D560Z,C350Z
Date and Time:02.04.2005 16:19
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:3.1
ISO Speed:64
Focal Length:5.8 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 6

18.11.2009 15:34 MSK
Link
Fotografii: 18
отработал
0
+0 / –0
18.11.2009 17:04 MSK
Link
nic · Troleibuzul din Crimeea
Fotografii: 641
да действительно финиш...
0
+0 / –0
18.11.2009 22:30 MSK
Link
КУУ · Yaroslavl
Nicio fotografie
Если так носиться как водилы с депо3 да по тм1 то как он весь не развалился.
РS хотя уже случай был когда разваливался вагон на мосту которосльном :)
0
+0 / –0
08.08.2010 21:41 MSK
Link
Fotografii: 14
А что за случай? Расскажите поподробнее.
+1
+1 / –0
08.09.2010 20:38 MSK
Link
Fotografii: 367
Давно как то показывали по телевизору в новостях в конце 90х я тогда не интересовался трамваями и номер не запомнил, помню что была СМЕ и развалился второй вагон на мосту через Которосль в сторону перекопа.На рельсах валялось куча запчастей, вагон пополам был разломан тогда же пострадала женщина сломала ногу как сказали, провалилась между двух половин вагона.
0
+0 / –0
09.09.2010 18:59 MSK
Link
Fotografii: 14
Хм... что-то в 90-е я не помню настолько уж радикального случая. Конечно, могло что-то отвалиться, могла даже рама треснуть, а остальное - слухами и сплетнями раздули. Я тогда почти каждый день по "2" и "4" ездил, и все вагоны Депо №3 знал "в лицо".

Цитата (sasha377, 18.11.2009):
> отработал

Этот вагон ещё потом поработал, в т.ч. под чужим номером (80).
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.