TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Ярославъл, 71-605 (КТМ-5М3) № 68
  Ярославъл 71-605 (КТМ-5М3) № 68 
Трамвайное депо № 3
Излом оси

Автор: Лученецкий Ярослав · Ярославъл           Дата: 2 април 2005 г., събота

Статистика

Публикувано 18.11.2009 14:14 MSK
Разглеждан — 407

Подробна информация

Ярославъл, 71-605 (КТМ-5М3) № 68

Депо/Парк:Трамвайное депо № 3
Модел:71-605 (КТМ-5М3)
Построен:11.1986
Заводски №:10595
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (10.2005) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:С 10.2005 — Депо-4, 80
Работал СМЕ 67+68

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:X200,D560Z,C350Z
Время съёмки:02.04.2005 16:19
Выдержка:1/320 с
Диафрагменное число:3.1
Чувствительность ISO:64
Фокусное расстояние:5.8 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

18.11.2009 15:34 MSK
Връзка
Снимка: 18
отработал
0
+0 / –0
18.11.2009 17:04 MSK
Връзка
nic · Кримски тролейбус
Снимка: 641
да действительно финиш...
0
+0 / –0
18.11.2009 22:30 MSK
Връзка
КУУ · Ярославъл
Няма снимки
Если так носиться как водилы с депо3 да по тм1 то как он весь не развалился.
РS хотя уже случай был когда разваливался вагон на мосту которосльном :)
0
+0 / –0
08.08.2010 21:41 MSK
Връзка
Алексей Волков · Ярославъл
Снимка: 14
А что за случай? Расскажите поподробнее.
+1
+1 / –0
08.09.2010 20:38 MSK
Връзка
Ушанов Владимир · Ярославъл
Снимка: 367
Давно как то показывали по телевизору в новостях в конце 90х я тогда не интересовался трамваями и номер не запомнил, помню что была СМЕ и развалился второй вагон на мосту через Которосль в сторону перекопа.На рельсах валялось куча запчастей, вагон пополам был разломан тогда же пострадала женщина сломала ногу как сказали, провалилась между двух половин вагона.
0
+0 / –0
09.09.2010 18:59 MSK
Връзка
Алексей Волков · Ярославъл
Снимка: 14
Хм... что-то в 90-е я не помню настолько уж радикального случая. Конечно, могло что-то отвалиться, могла даже рама треснуть, а остальное - слухами и сплетнями раздули. Я тогда почти каждый день по "2" и "4" ездил, и все вагоны Депо №3 знал "в лицо".

Цитата (sasha377, 18.11.2009):
> отработал

Этот вагон ещё потом поработал, в т.ч. под чужим номером (80).
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.