TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Petrohrad, ZiU-682V [V00] č. 6114
  Petrohrad ZiU-682V [V00] č. 6114 
Музей городского электрического транспорта (Музей ГЭТ)

Autor: andzis           Datum: Neděle 15. listopadu 2009

Statistika

Zveřejněno 16.11.2009 16:23 MSK
Zhlédnutí — 1389

Podrobné informace

Petrohrad, ZiU-682V [V00] č. 6114

Lokace:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Vozovna:Exposition and exhibition complex of urban electric transport
Od...:≈ 2002
Typ:ZiU-682V [V00]
Vyroben:1987
Výrobní číslo:29148
Současný stav:Vyřazen (2011)
Účel provozu:Muzejní
Sešrotován:2012
Poznámka:≈ 2002 ex Trolleybus depot #6; 1989 ex 6600

Nastavení kamery

Model:NIKON D60
Date and Time:15.11.2009 12:01
Exposure Time:6 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:200
Focal Length:15 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 7

16.11.2009 17:40 MSK
Odkaz
Пурген · Petrohrad
Bez fotografií
а его не хотят восстановить под родным номером 6600?
0
+0 / –0
16.11.2009 19:04 MSK
Odkaz
Bender · Petrohrad
Fotografií: 89
Без обшивки лучше смотрится)))
0
+0 / –0
16.11.2009 19:57 MSK
Odkaz
ТУ2-167 · Petrohrad
Fotografií: 142
Нет. Мало того, скорее всего конкретно он может быть и не будет восстановлен.
0
+0 / –0
16.11.2009 21:29 MSK
Odkaz
Fotografií: 302
А почему именно ОН может быть не восстановлен?
0
+0 / –0
16.11.2009 22:27 MSK
Odkaz
Fotografií: 14
А потому что за 6 лет стояния под открытым небом у этого троллейбуса появились серьёзные проблемы с кузовом.
0
+0 / –0
16.11.2009 23:45 MSK
Odkaz
Bender · Petrohrad
Fotografií: 89
Ёпть,ЗиУ-5 собрали,а этот слишком долго стоял под открытым небом.Да он всю жизнь почти под открытым небом стоял.
0
+0 / –0
17.11.2009 01:15 MSK
Odkaz
ТУ2-167 · Petrohrad
Fotografií: 142
ЗиУ-5 работали на улицах Ленинграда, когда антигололёдные компоненты ещё не применялись, а применялся только песок. Этот роллейбус вкусил соляной каши по полной.
Кроме того рамы троллейбусов существенно различаются.
Скорее всего для восстановления троллейбуса будет использована рама 2715, у которого она была заменена в конце 90-х начале 00-х, когда на ПТЗ делали новые рамы.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.