TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Іжэўск, Nordtroll NTR-120MT № 2203; Іжэўск, Nordtroll NTR-120MT № 2201; Іжэўск, Nordtroll NTR-120MT № 2202; Іжэўск — Троллейбусный парк № 2
  Іжэўск Nordtroll NTR-120MT № 2203 
 Nordtroll NTR-120MT № 2201 
 Nordtroll NTR-120MT № 2202 
Троллейбусный парк № 2
2201, 2202, 2203 на "консервации"

Аўтар: Сергей Валерьевич · Іжэўск           Дата: 5 верасня 2009 г., субота

Месца здымак на карце

Статыстыка

Апублікавана 14.11.2009 01:41 MSK
Праглядаў — 1753

Падрабязная інфармацыя

Іжэўск, Nordtroll NTR-120MT № 2203

Дэпо / Парк:Троллейбусный парк № 2
З...:12.2007
Мадэль:Nordtroll NTR-120MT
Пабудаваны:1996
Заводскі №:13
VIN:TEA452231013
Стан:Спісаны (03.06.2016)
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:06.2016
Заўвагі:До 12.2007 — Киров, 575
28.06.1996 — ввод в эксплуатацию в г.Киров
28.12.2007 — ввод в эксплуатацию в г.Ижевск
01.2008 — КР Ижевск


Фото Киров, Октябрьский проспект (10.10.1997 © Оле Исков)
Фото Киров, Привокзальная площадь (04.10.2004 © Dr. Sternol, Eckart)
Фото Киров, Привокзальная площадь (04.10.2004 © Dr. Sternol, Eckart)

Іжэўск, Nordtroll NTR-120MT № 2201

Дэпо / Парк:Троллейбусный парк № 2
З...:01.11.1995
Мадэль:Nordtroll NTR-120MT
Пабудаваны:1995
Заводскі №:4
VIN:TEA452231004
Стан:Спісаны (2009)
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:10.2009

Іжэўск, Nordtroll NTR-120MT № 2202

Дэпо / Парк:Троллейбусный парк № 2
З...:19.04.1996
Мадэль:Nordtroll NTR-120MT
Пабудаваны:1996
Заводскі №:10
VIN:TEA452231010
Стан:Спісаны (01.2014)
Прызначэнне:Пасажырскі

EXIF

Модель камеры:Canon PowerShot SX100 IS
Время съёмки:05.09.2009 18:58
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:80
Фокусное расстояние:12.8 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 13

15.11.2009 11:35 MSK
Спасылка
Ижевский ЗиУ · Іжэўск
Няма фота
2203 работает!
0
+0 / –0
16.11.2009 12:12 MSK
Спасылка
gelios-ma · Іжэўск
Няма фота
у 2201 на фарах стекла нет.
0
+0 / –0
16.11.2009 13:55 MSK
Спасылка
Фота: 2225 · Лакальны рэдактар
Его ведь списали. И тут он так стоял, за компанию. А 2202, 2203 отправились на линию. 2202 в конце октября, а 2203 числа с 9 ноября. И это не стёкла, а плафоны. И ещё - это не фары, а задние габаритные огни.
0
+0 / –0
17.11.2009 16:52 MSK
Спасылка
gelios-ma · Іжэўск
Няма фота
Эх....... жаль его списали.
0
+0 / –0
17.11.2009 17:33 MSK
Спасылка
Фота: 2225 · Лакальны рэдактар
А почему Вам его жалко? Троллейбус изначально был не таким надёжным, как старый добрый ЗиУ-682. Учитывая, что ему уже 15 лет (с 1994 года) всё подошло к логическому завершению. 2203 уже ездит по 6 маршруту на разрыве (оставлять его на 14 бессмысленно, т.к. зимой он часто ломается в линии). Троллейбусы красивые конечно, особенно 2201, но гнаться надо не за "красивой картинкой", а за качеством.
0
+0 / –0
23.11.2009 20:27 MSK
Спасылка
gelios-ma · Іжэўск
Няма фота
Да нет просто троллейбус жалко
0
+0 / –0
23.11.2009 20:42 MSK
Спасылка
Фота: 2225 · Лакальны рэдактар
Ну да. Согласен. Столько сил вложили за 15 лет.
0
+0 / –0
10.12.2009 13:06 MSK
Спасылка
gelios-ma · Іжэўск
Няма фота
И вообще мне больше всего нравился 2202 в жёлтой окраске.
0
+0 / –0
11.12.2009 15:31 MSK
Спасылка
Фота: 2225 · Лакальны рэдактар
Согласен полностью. Они с 2203 рыжего цвета как не смотрятся. Заводской жёлтый был симпатичнее.
0
+0 / –0
11.12.2009 17:49 MSK
Спасылка
gelios-ma · Іжэўск
Няма фота
У 2201 самая худшая схема окраски из всех НОРДТРОЛов ижевска(не говорю про цвет)
0
+0 / –0
11.12.2009 19:54 MSK
Спасылка
Фота: 2225 · Лакальны рэдактар
А вот мне, наоборот, цвет 2201 всегда нравился больше.
0
+0 / –0
12.12.2009 12:26 MSK
Спасылка
gelios-ma · Іжэўск
Няма фота
Цитата (Сергей Валерьевич, 11.12.2009):
> А вот мне, наоборот, цвет 2201 всегда нравился больше.

У 2201 цвет неплохой, но я же написал в коментарии что не говорю про цвет.
0
+0 / –0
13.12.2009 18:54 MSK
Спасылка
Фота: 2225 · Лакальны рэдактар
Я, к сожалению, не правильно выразился. Я то же имел саму схему окраски.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.