TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
სევეროდონეცკი, Dnipro E187 № 138
  სევეროდონეცკი Dnipro E187 № 138 
Тролейбусне депо

ავტორი: Aleksandr Yakubenko · სევეროდონეცკი           Date: 11 ივნისი 2009 წელი, ხუთშაბათი

Statistics

Published 09.10.2009 03:23 MSK
ნახვები — 524

Detailed info

სევეროდონეცკი, Dnipro E187 № 138

დეპო:Trolleybus
დან...:11.2008
მოდელი:Dnipro E187
დამზადებულია:2007
ქარხნის ნომერი№:1
VIN:Y69E1872170B68001
ამდროინდელი მდგომარეობა:ჩამოწერილი (2023)
დანიშნულება:სამგაზვრო
ჩამოწერილი:07.2023
შესწორება:11.2008 ex Bila Tserkva, б/н
Харків:
Перший тролейбус «Дніпро» — зібраний із дніпропетровських комплектуючих на базі ХКП «Міськелектротранс» за участю ХВРЗ у Харкові. Проходив випробування на міських маршрутах, у листопаді 2007 року був відправлений на випробування та сертифікацію до Києва.
Київ:
Після випробувань та сертифікації тролейбуса у Києві, наприкінці березня 2008 року був відправлений до Білої Церкви.
Біла Церква:
Тролейбус простояв понад півроку, після чого був відправлений на завод ДРЗЕТ.
Сіверськодонецьк:
Після заводської модернізації тролейбус прибув у Луганську область, місто Сєвєродонецьк, де він отримав інв. №138.
11.08.2019 — Пройшов капітальний ремонт у депо СТрУ.

Camera Settings

Model:Canon PowerShot S5 IS
Date and Time:30.01.2007 12:08
Exposure Time:1/160 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:125
Focal Length:21.3 mm
Show all EXIF tags

Comments · 2

09.10.2009 15:13 MSK
Link
Kot-Fedot · კიევი
ფოტოები: 354
И нормально работает....
жаль,что в Киеве на испытаниях над ним сильно "поиздевались" от чего он и сдох....
0
+0 / –0
09.10.2009 18:52 MSK
Link
Aleksandr Yakubenko · სევეროდონეცკი
ფოტოები: 138 · ლოკალური რედაქტორი
Ну нормально работает он лишь благодаря рем.базе СТУ,а так с ним то же было море проблем.Киев здесь не причём, машина была первая и в ней было много не доработок ,по-этому он сдох в Киеве,а потом как труп стоял в Белой Церкви ,лишь после устранения заводских не доработок он смог нормально приступить к эксплуатации.Так всегда бывает с первыми машинами.Жаль проект ушёл в историю,может после новой сертификации ЗиУ на ДРЭТ с ново начнут их производство все же машина была не плохая!
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.