TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Северодонецк, Дніпро E187 № 138
  Северодонецк Дніпро E187 № 138 
Тролейбусне депо

Автор: Aleksandr Yakubenko · Северодонецк           Дата: 11 юни 2009 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 09.10.2009 03:23 MSK
Разглеждан — 524

Подробна информация

Северодонецк, Дніпро E187 № 138

Депо/Парк:КП "Северодонецкое троллейбусное управление"
От...:11.2008
Модел:Дніпро E187
Построен:2007
Заводски №:1
VIN:Y69E1872170B68001
Текущо състояние:Бракуван (2023)
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):07.2023
Забележка:До 11.2008 — Белая Церковь, б/н
Харків:
Перший тролейбус «Дніпро» — зібраний із дніпропетровських комплектуючих на базі ХКП «Міськелектротранс» за участю ХВРЗ у Харкові. Проходив випробування на міських маршрутах, у листопаді 2007 року був відправлений на випробування та сертифікацію до Києва.
Київ:
Після випробувань та сертифікації тролейбуса у Києві, наприкінці березня 2008 року був відправлений до Білої Церкви.
Біла Церква:
Тролейбус простояв понад півроку, після чого був відправлений на завод ДРЗЕТ.
Сіверськодонецьк:
Після заводської модернізації тролейбус прибув у Луганську область, місто Сєвєродонецьк, де він отримав інв. №138.
11.08.2019 — Пройшов капітальний ремонт у депо СТрУ.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon PowerShot S5 IS
Время съёмки:30.01.2007 12:08
Выдержка:1/160 с
Диафрагменное число:3.5
Чувствительность ISO:125
Фокусное расстояние:21.3 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

09.10.2009 15:13 MSK
Връзка
Kot-Fedot · Киев
Снимка: 354
И нормально работает....
жаль,что в Киеве на испытаниях над ним сильно "поиздевались" от чего он и сдох....
0
+0 / –0
09.10.2009 18:52 MSK
Връзка
Aleksandr Yakubenko · Северодонецк
Снимка: 138 · Местен редактор
Ну нормально работает он лишь благодаря рем.базе СТУ,а так с ним то же было море проблем.Киев здесь не причём, машина была первая и в ней было много не доработок ,по-этому он сдох в Киеве,а потом как труп стоял в Белой Церкви ,лишь после устранения заводских не доработок он смог нормально приступить к эксплуатации.Так всегда бывает с первыми машинами.Жаль проект ушёл в историю,может после новой сертификации ЗиУ на ДРЭТ с ново начнут их производство все же машина была не плохая!
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.