TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Дюссельдорф, Duewag NF6 № 2116
  ДюссельдорфDuewag NF6 № 2116  —  маршрут 708
Auf den Kuhlen

Аўтар: Jos Straathof           Дата: 31 сакавіка 2007 г., субота

Статыстыка

Апублікавана 24.09.2009 21:32 MSK
Праглядаў — 384

Падрабязная інфармацыя

Дюссельдорф, Duewag NF6 № 2116

Дэпо / Парк:Rheinbahn AG
Мадэль:Duewag NF6
Пабудаваны:1996
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі

Каментары · 8

25.09.2009 16:15 MSK
Спасылка
СухаРЬ · Нагінск
Фота: 3
А почему двери с другой стороны???
0
+0 / –0
25.09.2009 16:26 MSK
Спасылка
Фота: 551
Это зад вагона.
0
+0 / –0
25.09.2009 16:45 MSK
Спасылка
СухаРЬ · Нагінск
Фота: 3
Водитель, фары, токоприёмник говорят об обратном. Не понятно однако...
0
+0 / –0
25.09.2009 17:01 MSK
Спасылка
Фота: 551
И что? Это не доказательство.
0
+0 / –0
25.09.2009 17:34 MSK
Спасылка
Славик · Гамбург
Фота: 41
Это действительно вид сзади. Вагон осаживают. Ну а токоприёмник вообще стоит на средней секции.
0
+0 / –0
25.09.2009 20:11 MSK
Спасылка
СухаРЬ · Нагінск
Фота: 3
Объясните, пожалуйста, сзади находится ещё одна кабина? Или маневровый пульт? И зачем сзади вагона нужны белые фары? А манёвры типа разворота на треугольнике? И насколько часто такие манёвры бывают?
0
+0 / –0
25.09.2009 20:15 MSK
Спасылка
СухаРЬ · Нагінск
Фота: 3
Хмм, на два вопроса сам ответ нашёл, это манёвры на треугольнике, следовательно происходят постоянно.
0
+0 / –0
25.09.2009 20:22 MSK
Спасылка
Фота: 551
Фары для манёвров назад.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.