TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Samara, Tatra T3SU (2-door) nr. 798; Samara — Gorodskoye tramway depot; Samara — Historical photos — Tramway and Trolleybus (1942-1991)
  SamaraTatra T3SU (2-door) nr. 690 
 Tatra T3SU (2-door) nr. 798 
 2-axle trailer car of Samara workshops nr. 112 
Gorodskoye tramway depot  ·  Historical photos — Tramway and Trolleybus (1942-1991)
Городское трамвайное депо

Autorius: misa · Sankt Peterburgas           Data: 1985 m. Lapkritis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 21.09.2009 16:25 MSK
Peržiūrų — 829

Detali informacija

Samara, Tatra T3SU (2-door) nr. 798

Depas/Parkas:Gorodskoye tramway depot
Nuo...:1984
Modelis:Tatra T3SU (2-door)
Pagamintas:1970
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (1990)
Paskirtis:Tarnybinis
Pastaba:Платформа. 1990 to #2; 01.2009 to 2005

Komentarai · 5

22.09.2009 03:55 MSK
Nuoroda
ViktorRy · Samara
Foto: 20 · Bendrasis redaktorius
Обратите внимание на сцепной прибор: такие в Самаре только у этого вагона, у сетеизмерителя №583 и у вагонов-памятников №12 и №112.
0
+0 / –0
23.07.2010 02:26 MSK
Nuoroda
ViktorRy · Samara
Foto: 20 · Bendrasis redaktorius
1970 г.в., настоящий номер один из: 643-672.
0
+0 / –0
11.09.2010 11:15 MSK
Nuoroda
ViktorRy · Samara
Foto: 20 · Bendrasis redaktorius
Как выяснилось, прямой стальной жёлоб был и на части вагонов 1969 г.в. : http://transphoto.ru/photo/175436/#653601
Т.ч., рамки истинного борт.номера раздвигаются: 633-672.
0
+0 / –0
03.05.2018 09:55 MSK
Nuoroda
Foto: 53
Цитата (ViktorRy, 23.07.2010):
> 1970 г.в., настоящий номер один из: 643-672

http://transphoto.ru/vehicle/107732/#n103780 - еще один вагон № 798 (1981 г/вып). Значит перенумерация была в первой половине 1980-х.
+1
+1 / –0
03.05.2018 21:07 MSK
Nuoroda
ViktorRy · Samara
Foto: 20 · Bendrasis redaktorius
Да, верно. Вопрос лишь в том, что случилось за эти четыре года с оригинальным трёхдверным вагоном 1981 г. в.? В диапазоне бортовых номеров 765–799 больше десятка трёхдверных вагонов, бесследно исчезнувших в первые годы эксплуатации...
+1
+1 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.