TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Homiel, BKM 20101 Nr. 1654
  Homiel BKM 20101 Nr. 1654  —  Traseu 10
Вуліца Савецкая

Autor: Денис Рогов · Bryansk           Dată: 13 septembrie 2009 an, Duminică

Statistici

Publicat 17.09.2009 22:25 MSK
Vizualizări — 1038

Informație detaliată

Homiel, BKM 20101 Nr. 1654

Depoul:"Gorelektrotransport" Branch of JSC "Gomeloblavtotrans" depot No. 1
Livrat:06.2002
Model:BKM 20101
Anul construcției:12.2001
Numărul de serie:54
VIN:Y3J20101018010054
Starea actuală:Retras din circulație (12.2023)
Funcție:Vehicul de pasageri
Oprit:01.2023
Anul de casare:12.2023
Observație:06.2002 ex Nizhny Novgorod, 1204
В Нижнем Новгороде не работал
—————————————————————————————
Последний выход на линию 01.2023 по маршруту № 4.
Был закреплён на маршруте № 4.

Comentarii · 5

17.09.2009 23:25 MSK
Link
IKS · Minsk
Fotografii: 4092
Кстати помню при появлении первых 201 был сильно удивлён гнутым дугой штангам, все ЗИУ были и до конца оставались с прямыми.
0
+0 / –0
18.09.2009 00:01 MSK
Link
Роман Агапитов · Sankt Petersburg
Fotografii: 1620
Пружины перетянуты или пластик мягкий?
0
+0 / –0
18.09.2009 12:19 MSK
Link
Fotografii: 832
Не понял, куда троллейбус идёт (точнее - название 2-й конечной на м/у)...
0
+0 / –0
18.09.2009 12:40 MSK
Link
IKS · Minsk
Fotografii: 4092
Это Корммаш так написали офигенно. Вообще конечную как только не завут :) Гомсельмах, Завод самоходных комбайнов ещё.
0
+0 / –0
27.09.2009 23:49 MSK
Link
Fotografii: 419
ZZ-TOP, на табло имелось ввиду "Карммаш". А правильно остановка называется "Завод самоходных комбайнов". Но у нас есть три её названия: правильное, "Корммаш" и "Гомсельмаш".
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.