TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Biškek, ZiU-682G-018 [G0P] č. 1513
  Biškek Trolza-5275.03 “Optima” č. 1857 
 Trolza-5275.03 “Optima” č. 1872 
 VMZ-5298.01 “Avangard” č. 1715 
 ZiU-682G-018 [G0P] č. 1513 
Исакеев көчөсү

Autor: Daniar Safiułlin · Biškek           Datum: Středa 3. prosince 2025

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 04.12.2025 02:33 MSK
Zhlédnutí — 511

Podrobné informace

Biškek, ZiU-682G-018 [G0P] č. 1513

Provoz:Bishkek Trolleybus Department
Vozovna:Trolleybus depot # 1
Od...:10/2013
Typ:ZiU-682G-018 [G0P]
Vyroben:2001
Výrobní číslo:7237
VIN:XTU682Г0Р10007237
Současný stav:Trvale odstaven / čeká na vyřazení
Účel provozu:Služební
Poznámka:Учебный. 10.2013 ex revenue service; 09.2009 ex # 2, 2513
СР — 1?.2021

Nastavení kamery

Model:realme C25
Date and Time:03.12.2025 12:06
Exposure Time:1/3000 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:119
Focal Length:4.694 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 5

05.12.2025 20:53 MSK
Odkaz
Is someone · Biškek
Bez fotografií
Нам нужны электробусы примерно такого же размера как Авангарды. Почему-то эти Анкаи кажутся короткими -_-
+2
+2 / –0
06.12.2025 16:02 MSK
Odkaz
Fotografií: 3359
Цитата (Is someone, 05.12.2025):
> Нам нужны электробусы примерно такого же размера как Авангарды. Почему-то эти Анкаи кажутся короткими -_-

Анкаи ненамного короче вологодских вёдер - 12 метров против 12,9
+3
+4 / –1
07.12.2025 01:10 MSK
Odkaz
Bez fotografií
Цитата (Daniar Safiułlin, 06.12.2025):
> Цитата (Is someone, 05.12.2025):
> > Нам нужны электробусы примерно такого же размера как Авангарды. Почему-то эти Анкаи кажутся короткими -_-
>
> Анкаи ненамного короче вологодских вёдер - 12 метров против 12,9

Чтож вы так авангарды обзываете, вёдрами)
Модель может, и не самая лучшая, но тем не менее...
0
+2 / –2
07.12.2025 08:23 MSK
Odkaz
Fotografií: 3359
Цитата (Maksim Smolin, 07.12.2025):
> Чтож вы так авангарды обзываете, вёдрами)

Тот же 1715, который виден в кадре работал по факту 4 года и у него дважды сгорал тяговый двигатель. На моей памяти, ни у одной другой модели троллейбусов, которые эксплуатировались в Бишкеке такой проблемы не было.
Более того - поставка авангардов затянулась аж на 3 года. 3 года (!) не могли нормально поставить 35 машин, часть из которых пришла с браком. Почитайте про опыт эксплуатации авангардов в других городах лучше, полезней будет.
+4
+4 / –0
07.12.2025 08:44 MSK
Odkaz
Fotografií: 1340
Цитата (Maksim Smolin, 07.12.2025):
> Чтож вы так авангарды обзываете, вёдрами)

Потому что качество сборки - днище, какой авангард не вспомню - у каждого дергались тормоза, компрессора работали так, что весь салон дребезжал как ненормальный. Из хорошего там только импортные запчасти (например, мост ZF) и динамика разгона. Даже компоновка салона предполагает, что этот троллейбус делался не для людей
+4
+4 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.