TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Cheboksary, ZiU-682G-016 (012) Nr. 800
Publicare condiționată
  Cheboksary ZiU-682G-016 (012) Nr. 800  —  Traseu 2
Проспект Ивана Яковлева
Последний день работы с пассажирами

Autor: Зиушка из Чебоксар · Cheboksary           Dată: 3 octombrie 2025 an, Vineri

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 29.11.2025 22:18 MSK
Vizualizări — 413

Informație detaliată

Cheboksary, ZiU-682G-016 (012) Nr. 800

Rețea:Чебоксары - Новочебоксарск
Depoul:Trolleybus depot # 3
Livrat:23.04.2005
Model:ZiU-682G-016 (012)
Anul construcției:2005
Numărul de serie:8152
VIN:XTU682G0M50008152
Starea actuală:Retras din circulație (11.11.2025)
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:07.05.2005
Oprit:26.10.2025
Anul de casare:11.2025
Observație:С 08.2025 по 10.2025 — служебный

Setările camerei foto

Model:2207117BPG
Date and Time:03.10.2025 17:04
Exposure Time:10003/1000000 sec
Aperture Value:1.79
ISO Speed:91
Focal Length:4.74 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 4

30.11.2025 22:14 MSK
Link
Fotografii: 15
Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?
+3
+5 / –2
30.11.2025 22:45 MSK
Link
Fotografii: 13
Цитата (K.Mikhail.S, 30.11.2025):
> Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?

Уже давно так, на 5, когда ЗиУ были всегда оплата у водителя производилась.
0
+3 / –3
30.11.2025 22:51 MSK
Link
Fotografii: 5
Цитата (K.Mikhail.S, 30.11.2025):
> Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?

давно так уже, например на УТТЗ оплата проезда картами через валидатор, наличные водителю, а так контролеры ходят проверяют у пассажиров оплату проезда, на ЗиУ кондуктора, но бывает и на ЗиУ оплата проезда картами и наличными водителю
+4
+5 / –1
01.12.2025 00:54 MSK
Link
Fotografii: 15
Цитата (Зиушка из Чебоксар, 30.11.2025):
> когда ЗиУ были всегда оплата у водителя производилась.

Ну насчёт "всегда", это спорно. Смотря наверное с какого момента считать. На моей памяти никогда такого в Чебоксарах не было, даже лютые воздуховозы типа 17 всегда с кондукторами катались. А вот у автобусников, да, такое встречалось. Причём без кондуктора мог быть даже битком набитый Икарус-гармошка по 10 летом в выходной день
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.