TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Čeboksarai, ZiU-682G-016 (012) nr. 800
Sąlyginė publikacija
  Čeboksarai ZiU-682G-016 (012) nr. 800  —  maršrutas 2
Проспект Ивана Яковлева
Последний день работы с пассажирами

Autorius: Зиушка из Чебоксар · Čeboksarai           Data: 2025 m. spalio 3 d., penktadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 29.11.2025 22:18 MSK
Peržiūrų — 413

Detali informacija

Čeboksarai, ZiU-682G-016 (012) nr. 800

Sistema:Чебоксары - Новочебоксарск
Depas/Parkas:Trolleybus depot # 3
Nuo...:2005-04-23
Modelis:ZiU-682G-016 (012)
Pagamintas:2005
Gamyklinis numeris:8152
VIN:XTU682G0M50008152
Dabartinė būsena:Nurašytas (2025-11-11)
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2005-05-07
Eksploatacijos sustabdymas:2025-10-26
Utilizuotas:2025-11
Pastaba:С 08.2025 по 10.2025 — служебный

Nuotraukos parametrai

Model:2207117BPG
Date and Time:03.10.2025 17:04
Exposure Time:10003/1000000 sec
Aperture Value:1.79
ISO Speed:91
Focal Length:4.74 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 4

30.11.2025 22:14 MSK
Nuoroda
Foto: 15
Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?
+3
+5 / –2
30.11.2025 22:45 MSK
Nuoroda
Foto: 13
Цитата (K.Mikhail.S, 30.11.2025):
> Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?

Уже давно так, на 5, когда ЗиУ были всегда оплата у водителя производилась.
0
+3 / –3
30.11.2025 22:51 MSK
Nuoroda
Foto: 6
Цитата (K.Mikhail.S, 30.11.2025):
> Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?

давно так уже, например на УТТЗ оплата проезда картами через валидатор, наличные водителю, а так контролеры ходят проверяют у пассажиров оплату проезда, на ЗиУ кондуктора, но бывает и на ЗиУ оплата проезда картами и наличными водителю
+4
+5 / –1
01.12.2025 00:54 MSK
Nuoroda
Foto: 15
Цитата (Зиушка из Чебоксар, 30.11.2025):
> когда ЗиУ были всегда оплата у водителя производилась.

Ну насчёт "всегда", это спорно. Смотря наверное с какого момента считать. На моей памяти никогда такого в Чебоксарах не было, даже лютые воздуховозы типа 17 всегда с кондукторами катались. А вот у автобусников, да, такое встречалось. Причём без кондуктора мог быть даже битком набитый Икарус-гармошка по 10 летом в выходной день
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.