Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Cheboksary, ZiU-682G-016 (012) # 800
Ehdollinen julkaisu
  Cheboksary ZiU-682G-016 (012) # 800  —  Linjalla 2
Проспект Ивана Яковлева
Последний день работы с пассажирами

Kuvaaja: Зиушка из Чебоксар · Cheboksary           Kuvauspäivä: 3 lokakuuta 2025 v., perjantai

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Lisenssi: Copyright ©
Julkaistu 29.11.2025 22:18 MSK
Näyttökerrat — 415

Tarkemmat tiedot

Cheboksary, ZiU-682G-016 (012) # 800

Verkosto:Чебоксары - Новочебоксарск
Liikennöitsijä/varikko:Trolleybus depot # 3
Tulo:23.04.2005
Malli:ZiU-682G-016 (012)
Valmistettu:2005
Sarjanumero:8152
VIN:XTU682G0M50008152
Nykytila:Poistettu (11.11.2025)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Matkustajaliikenteeseen::07.05.2005
Poistettu matkustajaliikenteestä:26.10.2025
Romutettu:11.2025
Huom.:С 08.2025 по 10.2025 — служебный

Kameran asetukset

Model:2207117BPG
Date and Time:03.10.2025 17:04
Exposure Time:10003/1000000 sec
Aperture Value:1.79
ISO Speed:91
Focal Length:4.74 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 4

30.11.2025 22:14 MSK
Linkki
Kuvat: 15
Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?
+3
+5 / –2
30.11.2025 22:45 MSK
Linkki
Kuvat: 13
Цитата (K.Mikhail.S, 30.11.2025):
> Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?

Уже давно так, на 5, когда ЗиУ были всегда оплата у водителя производилась.
0
+3 / –3
30.11.2025 22:51 MSK
Linkki
Kuvat: 6
Цитата (K.Mikhail.S, 30.11.2025):
> Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?

давно так уже, например на УТТЗ оплата проезда картами через валидатор, наличные водителю, а так контролеры ходят проверяют у пассажиров оплату проезда, на ЗиУ кондуктора, но бывает и на ЗиУ оплата проезда картами и наличными водителю
+4
+5 / –1
01.12.2025 00:54 MSK
Linkki
Kuvat: 15
Цитата (Зиушка из Чебоксар, 30.11.2025):
> когда ЗиУ были всегда оплата у водителя производилась.

Ну насчёт "всегда", это спорно. Смотря наверное с какого момента считать. На моей памяти никогда такого в Чебоксарах не было, даже лютые воздуховозы типа 17 всегда с кондукторами катались. А вот у автобусников, да, такое встречалось. Причём без кондуктора мог быть даже битком набитый Икарус-гармошка по 10 летом в выходной день
+2
+2 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.