TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Cheboksary, ZiU-682G-016 (012) č. 800
Podmínečná publikace
  Cheboksary ZiU-682G-016 (012) č. 800  —  linka 2
Проспект Ивана Яковлева
Последний день работы с пассажирами

Autor: Зиушка из Чебоксар · Cheboksary           Datum: Pátek 3. října 2025

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: Copyright ©
Zveřejněno 29.11.2025 22:18 MSK
Zhlédnutí — 413

Podrobné informace

Cheboksary, ZiU-682G-016 (012) č. 800

Provoz:Чебоксары - Новочебоксарск
Vozovna:Trolleybus depot # 3
Od...:23. 04. 2005
Typ:ZiU-682G-016 (012)
Vyroben:2005
Výrobní číslo:8152
VIN:XTU682G0M50008152
Současný stav:Vyřazen (11. 11. 2025)
Účel provozu:Osobní
Uveden do provozu:07. 05. 2005
Odstaven:26. 10. 2025
Sešrotován:11/2025
Poznámka:С 08.2025 по 10.2025 — служебный

Nastavení kamery

Model:2207117BPG
Date and Time:03.10.2025 17:04
Exposure Time:10003/1000000 sec
Aperture Value:1.79
ISO Speed:91
Focal Length:4.74 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 4

30.11.2025 22:14 MSK
Odkaz
Fotografií: 15
Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?
+3
+5 / –2
30.11.2025 22:45 MSK
Odkaz
Fotografií: 13
Цитата (K.Mikhail.S, 30.11.2025):
> Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?

Уже давно так, на 5, когда ЗиУ были всегда оплата у водителя производилась.
0
+3 / –3
30.11.2025 22:51 MSK
Odkaz
Fotografií: 6
Цитата (K.Mikhail.S, 30.11.2025):
> Оплата водителю??? 0-0 Вот это новость. Почему так?

давно так уже, например на УТТЗ оплата проезда картами через валидатор, наличные водителю, а так контролеры ходят проверяют у пассажиров оплату проезда, на ЗиУ кондуктора, но бывает и на ЗиУ оплата проезда картами и наличными водителю
+4
+5 / –1
01.12.2025 00:54 MSK
Odkaz
Fotografií: 15
Цитата (Зиушка из Чебоксар, 30.11.2025):
> когда ЗиУ были всегда оплата у водителя производилась.

Ну насчёт "всегда", это спорно. Смотря наверное с какого момента считать. На моей памяти никогда такого в Чебоксарах не было, даже лютые воздуховозы типа 17 всегда с кондукторами катались. А вот у автобусников, да, такое встречалось. Причём без кондуктора мог быть даже битком набитый Икарус-гармошка по 10 летом в выходной день
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.