TransPhoto

Фотографии публикуются на сайте как есть и не имеют цели продвижения какой-либо политической и/или идеологической позиции.

Материалы предоставляются пользователями и не являются отражением мнения администрации сайта.

Закрыть
София — Схемы в вагонах метро
  СофияСхемы в вагонах метро
Заплатка на схеме на время закрытия участка между станциями Сливница и Обеля

Автор: Романенков Дмитрий           Дата: 17 ноября 2025 г., понедельник

Статистика

Лицензия: BY-ND
Опубликовано 19.11.2025 16:43 MSK
Просмотров — 254

Подробная информация

Параметры съёмки

Время съёмки:17.11.2025 10:52
Показать весь EXIF

Комментарии · 3

19.11.2025 16:58 MSK
Ссылка
InDustReal · Белград
Фото: 10
А в чём смысл этой новой станции? Там же кроме пустыря, чахлой промзоны, задворков кладбища и нескольких панелек в пешей доступности от Обеля ничего нет. Разве что, сделать пересадку на жд со строительством жд станции на пересечении с Панчо Владигеров?
0
+0 / –0
19.11.2025 17:22 MSK
Ссылка
Фото: 1156
Цитата (InDustReal, 19.11.2025):
> А в чём смысл этой новой станции? Там же кроме пустыря, чахлой промзоны, задворков кладбища и нескольких панелек в пешей доступности от Обеля ничего нет. Разве что, сделать пересадку на жд со строительством жд станции на пересечении с Панчо Владигеров?

Это в целом большая любовь болгарской столицы любую транспортную проблему решать строительством метро, даже если этой проблемы нет. Тут вам и расстояния в 400 метров между выходами с разных станций, и чудные трассировки, и сомнительные станции
+3
+3 / –0
19.11.2025 18:42 MSK
Ссылка
Petko21 · София
Фото: 637 · Общий редактор / Локальный редактор / Перевод сайта (BG)
Тази станция ще реши няколко проблема на града и е предвидена за строителство, още когато е изграждан тунела към МС Обеля.
Метростанцията трябва да се изгради, за да се обособи движението по метродиаметър 2. Тоест влаковете от метродиаметър 2 тази станция ще им е крайна. По този начин, интервала на движение ще може да се намали по маршрута обслужващ участъка Обеля - Надежда - Централна гара - НДК - Лозенец - Витоша.
Второ тази метростанция ще е интермодална с железопътната мрежа. Предстои над нея да се изгради гара, която по подобие на МС Искърско шосе, да прави директна връзка с националната железопътна мрежа и така да не е нужно на пътниците да слизат на централна гара София, за да стигнат до Люлин например.
Трето да терените не са усвоени, но това не значи, че тази част на града не може да се застрои и да се облагороди покрай изграждането на метрото.
Четвърто, изграждането на станцията ще позволи да се изгради допълнителен коловоз от депото към метродиаметър 2, което ще намали натовареността към сегашния единствен изход от депото и то само към метродиаметър 1.
Пето, това ще е първата трансферна станция, която ще е крайна за маршрути в града.

И да, София има проблеми, но развитието на метрото е едно хубаво нещо за целия град и се приема добре от гражданите на града. Това не означава, че въпреки трудностите, града не се бори с развитието на проблемите които има.
+1
+1 / –0

Ваш комментарий

За обсуждение политики будет выноситься бан на 1 месяц и более.
Вы не вошли на сайт.
Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи.