TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Джакарта, Tokyo Metro 6000 series № 6X31
  ДжакартаTokyo Metro 6000 series № 6X31 
Tigaraksa — Tenjo

Автор: Егор Захаров · Москва           Дата: 11 август 2025 г., понеделник

Статистика

Лиценз: BY-NC-SA
Публикувано 05.10.2025 10:21 MSK
Разглеждан — 127

Подробна информация

Джакарта, Tokyo Metro 6000 series № 6X31

Депо/Парк:KRL Commuterline
Модел:Tokyo Metro 6000 series
Построен:01.1985
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:10.2016
Забележка:6131/6024
Формирование

· 6131+6231+6331+6431+6531+6631+6731+6831+6931+6031

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:SM-A525F
Время съёмки:11.08.2025 11:28
Выдержка:1/1250 с
Диафрагменное число:1.8
Чувствительность ISO:25
Фокусное расстояние:5.23 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 1

05.10.2025 10:21 MSK
Връзка
Егор Захаров · Москва
Снимка: 109 · Местен редактор
Видео: https://youtu.be/2B5zPy7Xs6s?si=PP9JRSrQHHk3Y1FM

Линия Rangkasbitung, начинающаяся с узловой станции Tanah Abang в Джакарте является самой живописной линией S-Bahn, доступной для съёмок. Здесь же и самые большие интервалы между поездами, 15-20 минут. Вблизи о.п. Tenjo расположилась живописная выемка, ещё и с местной улицей, идущей параллельно путям. Составы Tokyo Metro 6000 series на этой линии практически не встречаются, в основном здесь ездят электропоезда JR Class 205, которые уже не относятся к тематике данного сайта.
Использование метровагонов в качестве подвижного состава на железной дороге - отличительная особенность местного S-Bahn, позволяющая, например, увидеть их в тропическом лесу.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.