TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Джакарта, Tokyo Metro 6000 series № 6X31
  ДжакартаTokyo Metro 6000 series № 6X31 
Tigaraksa — Tenjo

Аўтар: Егор Захаров · Масква           Дата: 11 жніўня 2025 г., панядзелак

Статыстыка

Ліцэнзія: BY-NC-SA
Апублікавана 05.10.2025 10:21 MSK
Праглядаў — 127

Падрабязная інфармацыя

Джакарта, Tokyo Metro 6000 series № 6X31

Дэпо / Парк:KRL Commuterline
Мадэль:Tokyo Metro 6000 series
Пабудаваны:01.1985
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Пачатак работы:10.2016
Заўвагі:6131/6024
Формирование

· 6131+6231+6331+6431+6531+6631+6731+6831+6931+6031

EXIF

Модель камеры:SM-A525F
Время съёмки:11.08.2025 11:28
Выдержка:1/1250 с
Диафрагменное число:1.8
Чувствительность ISO:25
Фокусное расстояние:5.23 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 1

05.10.2025 10:21 MSK
Спасылка
Егор Захаров · Масква
Фота: 109 · Лакальны рэдактар
Видео: https://youtu.be/2B5zPy7Xs6s?si=PP9JRSrQHHk3Y1FM

Линия Rangkasbitung, начинающаяся с узловой станции Tanah Abang в Джакарте является самой живописной линией S-Bahn, доступной для съёмок. Здесь же и самые большие интервалы между поездами, 15-20 минут. Вблизи о.п. Tenjo расположилась живописная выемка, ещё и с местной улицей, идущей параллельно путям. Составы Tokyo Metro 6000 series на этой линии практически не встречаются, в основном здесь ездят электропоезда JR Class 205, которые уже не относятся к тематике данного сайта.
Использование метровагонов в качестве подвижного состава на железной дороге - отличительная особенность местного S-Bahn, позволяющая, например, увидеть их в тропическом лесу.
+2
+2 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.