TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Букурещ - Илфов, CAF Bucharest № 2306; Букурещ - Илфов — Метрополитен — Линия M1, M2, M3, M4, M5
  Букурещ - ИлфовCAF Bucharest № 2306  —  маршрут M2
Метрополитен — Линия M1, M2, M3, M4, M5
București, Piața Romană (metro)
Станция Piața Romană — один из многочисленных примеров социалистической глупости при строительстве метро в Бухаресте. Ширина платформы в самом широком месте всего 1м 20см

Автор: Романенков Дмитрий           Дата: 23 септември 2025 г., вторник

Статистика

Лиценз: BY-ND
Публикувано 26.09.2025 17:03 MSK
Разглеждан — 172

Подробна информация

Букурещ - Илфов, CAF Bucharest № 2306

Местоположение:Депо метро
Депо/Парк:SC Metrorex SA
От...:2014
Модел:CAF Bucharest
Построен:2014
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Name: Someș

Параметри на камерата и снимката

Время съёмки:23.09.2025 18:28
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 3

26.09.2025 17:16 MSK
Връзка
Tr4m · Ереван
Снимка: 77
Зато за колоннами широкий проход. Я на этой станции был там не так плохо как кажется. То что это все равно глупо я согласен.
+4
+4 / –0
26.09.2025 17:50 MSK
Връзка
Andrei Andraș · Брашов
Снимка: 478 · Общ редактор / Превод на сайта (RO/EN)
EN: The platforms of this station are so narrow because the station was built in secret by workers. Ceaușescu eliminated the station from the construction plans because it was believed that students and workers would gain weight if the metro station were located here, at an important intersection with many people. So whoever still wanted to use the metro had to walk to the next station, so to get some exercise. Embarrassing, but true. The station was nevertheless opened to the public, following numerous requests and petitions, in 1988.

RU: Платформы этой станции такие узкие, потому что её строили рабочие втайне. Чаушеску исключил её из строительных планов, поскольку считалось, что студенты и рабочие будут толстеть, если станция метро будет расположена здесь, на важном перекрёстке с большим количеством людей. Поэтому всем, кто хотел пользоваться метро, ​​приходилось идти пешком до следующей станции, чтобы хоть немного размяться. Неловко, но это так. Станция всё же была открыта для публики, после многочисленных просьб и петиций, в 1988 году.
+9
+9 / –0
26.09.2025 22:28 MSK
Връзка
Tr4m · Ереван
Снимка: 77
Есть глупость побольше но менее заметная в Бухарестском метро. А именно то что первая и третья ветка были построены в центральной части города прям под рекой. Неудивительно, но это привело к нескольким потопам в метро. Также, исторические мосты вдоль реки были уничтожены.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.