TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Kurskas, MTTCh nr. 110
  Kurskas MTTCh nr. 113  —  maršrutas 4
 MTTCh nr. 110  —  maršrutas 4
 MTTCh nr. 115  —  maršrutas 4
1-я Пушкарная улица
Простой трамваев, вызванный обледенением путей

Autorius: the one man wolf pack           Data: 2024 m. sausio 20 d., šeštadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 10.09.2025 23:19 MSK
Peržiūrų — 468

Detali informacija

Kurskas, MTTCh nr. 110

Depas/Parkas:East tram depot
Nuo...:2021-12
Modelis:MTTCh
Pagamintas:2008-11
Gamyklinis numeris:98
Dabartinė būsena:Neeksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos sustabdymas:2024-04-01
Pastaba:24.12.2021 ex Moscow, 30149; 01.11.2021 ex 1342; 12.2020 ex Apakova; 05.2008 ex Krasnopresnenskoye, Tatra T3SU # 3570; 04.2008 ex 3871; 12.2004 ex 3708; 09.1994 ex 5708
Интерьер

• Первоначальная компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД на тумбах)
• После модернизации в тип МТТЧ компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД на боковых консолях)

Москва

История

• 1988 — 1992: именное оформление "Чебурашка", посвящённое школьникам Тушинского района Москвы, с постоянным закреплением на маршруте № 6

Работа по СМЕ

• 2006 — 2007: 3908+3871
• 10.2008 — 10.2013: 1341+1342
• 10.2013 — 11.2013: 1326+1342
• 11.2013 — 10.2016: 1341+1342
• 12.2016 — 10.2018: 1341+1342
• 07.2019 — 11.2021: 1341+1342
• 11.2021: 30148+30149

Курск

Nuotraukos parametrai

Model:NIKON D700
Artist Name:Artyom Volkov
Copyright Information:Artyom Volkov
Date and Time:20.01.2024 16:03
Exposure Time:1/200 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:250
Focal Length:50 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 2

11.09.2025 11:52 MSK
Nuoroda
Nėra foto
Они до сих пор не списаны?
+1
+1 / –0
12.09.2025 08:57 MSK
Nuoroda
Vladioso · Kurskas
Foto: 196
Спасибо за классное фото!

Нет, они до сих пор стоят в депо, ничего не разбирают, 109 без салона стоит и всё, дальше ничего не утилизируют. По документам что-то может и списано, но пока этого не узнать. Видимо, руководство КЭТа до сих пор надеется их продать, чтобы какие-то гроши получить. Губернатор недавно упоминал обновление и модернизацию троллейбусной инфраструктуры, но неизвестно, откуда деньги брать.
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.