TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Курск, МТТЧ № 110
  Курск МТТЧ № 113  —  маршрут 4
 МТТЧ № 110  —  маршрут 4
 МТТЧ № 115  —  маршрут 4
1-я Пушкарная улица
Простой трамваев, вызванный обледенением путей

Автор: the one man wolf pack           Дата: 20 януари 2024 г., събота

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 10.09.2025 23:19 MSK
Разглеждан — 594

Подробна информация

Курск, МТТЧ № 110

Депо/Парк:Восточное трамвайное депо
От...:12.2021
Модел:МТТЧ
Построен:11.2008
Заводски №:98
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:01.04.2024
Забележка:До 24.12.2021 — Москва, 30149; до 01.11.2021 — 1342; до 12.2020 — Апакова; до 05.2008 — Краснопресненское, Tatra T3SU № 3570; до 04.2008 — 3871; до 12.2004 — 3708; до 09.1994 — 5708
Интерьер

• Первоначальная компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД на тумбах)
• После модернизации в тип МТТЧ компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД на боковых консолях)

Москва

История

• 1988 — 1992: именное оформление "Чебурашка", посвящённое школьникам Тушинского района Москвы, с постоянным закреплением на маршруте № 6

Работа по СМЕ

• 2006 — 2007: 3908+3871
• 10.2008 — 10.2013: 1341+1342
• 10.2013 — 11.2013: 1326+1342
• 11.2013 — 10.2016: 1341+1342
• 12.2016 — 10.2018: 1341+1342
• 07.2019 — 11.2021: 1341+1342
• 11.2021: 30148+30149

Курск

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D700
Имя автора:Artyom Volkov
Авторские права:Artyom Volkov
Время съёмки:20.01.2024 16:03
Выдержка:1/200 с
Диафрагменное число:5.6
Чувствительность ISO:250
Фокусное расстояние:50 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

11.09.2025 11:52 MSK
Връзка
Снимка: 1
Они до сих пор не списаны?
+1
+1 / –0
12.09.2025 08:57 MSK
Връзка
Vladioso · Курск
Снимка: 204
Спасибо за классное фото!

Нет, они до сих пор стоят в депо, ничего не разбирают, 109 без салона стоит и всё, дальше ничего не утилизируют. По документам что-то может и списано, но пока этого не узнать. Видимо, руководство КЭТа до сих пор надеется их продать, чтобы какие-то гроши получить. Губернатор недавно упоминал обновление и модернизацию троллейбусной инфраструктуры, но неизвестно, откуда деньги брать.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.