TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Lourdes, Funicular* č. 2
  LourdesFunicular* č. 2 
The 1957-built car's construction elements.
• • •
Элементы конструкции вагона фуникулёра 1957-го г. производства.

Autor: Ymtram · East Haven - Branford           Datum: Úterý 19. srpna 2025

Statistika

Zveřejněno 07.09.2025 18:47 MSK
Zhlédnutí — 48

Podrobné informace

Hodnocení

Celkové hodnocení: +3

Lourdes, Funicular* č. 2

Vozovna:Funiculaire du Pic du Jer
Od...:1957
Typ:Funicular*
Vyroben:1957
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Uveden do provozu:1957

Nastavení kamery

Model:iPhone SE (2nd generation)
Date and Time:19.08.2025 15:09
Exposure Time:1/72 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:80
Focal Length:3.99 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 1

07.09.2025 18:47 MSK
Odkaz
Ymtram · East Haven - Branford
Fotografií: 21913 · Moderátor neautorských fotografií / Fotomoderátor / Redaktor všech databází / Redaktor novinek / Překlad webu (EN)
Funiculaire du pic du Jer - is perhaps the flimsiest funcular installation I've ever seen. The 2nd generation 1957-built cars from the 1st renovation phase are currently in a very shabby state.

The funicular was electrified in 1987 during the second renovation phase. However, it is notably and exceptionally slow, with a ride taking about 12 minutes.

The funicular operates every 20 minutes during the high season, and it is barely coping with the demand, with the line of passengers often overreaching the capacity of the car. The funicular operates every 30 minutes during offseason.

• • •

Funiculaire du pic du Jer — пожалуй, самый хлипкий на вид фуникулёр чисто контсруктивно, который я когда-либо видел. Вагоны второго поколения, выпущенные в 1957 году и относящиеся к первому этапу реконструкции, сейчас находятся откровенно в плачевном состоянии.

Фуникулер был электрифицирован в 1987 году во время второго этапа реконструкции. Однако фуникулёр необычно медленный: поездка по линии занимает около 12 минут.

В высокий сезон фуникулёр курсирует каждые 20 минут, и при этом едва справляется с потоком пассажиров. Очередь на вход часто превышает вместимость вагона. В межсезонье фуникулёр курсирует каждые 30 минут.
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.