TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Lourdes, Funicular* Nr. 2
  LourdesFunicular* Nr. 2 
The 1957-built car's construction elements.
• • •
Элементы конструкции вагона фуникулёра 1957-го г. производства.

Autor: Ymtram · East Haven - Branford           Dată: 19 august 2025 an, Marți

Statistici

Publicat 07.09.2025 18:47 MSK
Vizualizări — 48

Informație detaliată

Votare

Lourdes, Funicular* Nr. 2

Depoul:Funiculaire du Pic du Jer
Livrat:1957
Model:Funicular*
Anul construcției:1957
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:1957

Setările camerei foto

Model:iPhone SE (2nd generation)
Date and Time:19.08.2025 15:09
Exposure Time:1/72 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:80
Focal Length:3.99 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 1

07.09.2025 18:47 MSK
Link
Ymtram · East Haven - Branford
Fotografii: 21912 · Moderatorul fotografiilor terțe / Moderatorul fotografiilor / Redactor general / Redactor al știrilor / Traducerea interfeței (EN)
Funiculaire du pic du Jer - is perhaps the flimsiest funcular installation I've ever seen. The 2nd generation 1957-built cars from the 1st renovation phase are currently in a very shabby state.

The funicular was electrified in 1987 during the second renovation phase. However, it is notably and exceptionally slow, with a ride taking about 12 minutes.

The funicular operates every 20 minutes during the high season, and it is barely coping with the demand, with the line of passengers often overreaching the capacity of the car. The funicular operates every 30 minutes during offseason.

• • •

Funiculaire du pic du Jer — пожалуй, самый хлипкий на вид фуникулёр чисто контсруктивно, который я когда-либо видел. Вагоны второго поколения, выпущенные в 1957 году и относящиеся к первому этапу реконструкции, сейчас находятся откровенно в плачевном состоянии.

Фуникулер был электрифицирован в 1987 году во время второго этапа реконструкции. Однако фуникулёр необычно медленный: поездка по линии занимает около 12 минут.

В высокий сезон фуникулёр курсирует каждые 20 минут, и при этом едва справляется с потоком пассажиров. Очередь на вход часто превышает вместимость вагона. В межсезонье фуникулёр курсирует каждые 30 минут.
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.