TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Lourdes, Funicular* nr. 2
  LourdesFunicular* nr. 2 
The 1957-built car's construction elements.
• • •
Элементы конструкции вагона фуникулёра 1957-го г. производства.

Autorius: Ymtram · East Haven - Branford           Data: 2025 m. rugpjūčio 19 d., antradienis

Statistika

Publikuota 07.09.2025 18:47 MSK
Peržiūrų — 48

Detali informacija

Vertinimas

Lourdes, Funicular* nr. 2

Depas/Parkas:Funiculaire du Pic du Jer
Nuo...:1957
Modelis:Funicular*
Pagamintas:1957
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:1957

Nuotraukos parametrai

Model:iPhone SE (2nd generation)
Date and Time:19.08.2025 15:09
Exposure Time:1/72 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:80
Focal Length:3.99 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 1

07.09.2025 18:47 MSK
Nuoroda
Ymtram · East Haven - Branford
Foto: 21912 · Neautorinių publikacijų tvarkytojas / Nuotraukų tvarkytojas / Bendrasis redaktorius / Naujienų redaktorius / Tinklapio vertimas (EN)
Funiculaire du pic du Jer - is perhaps the flimsiest funcular installation I've ever seen. The 2nd generation 1957-built cars from the 1st renovation phase are currently in a very shabby state.

The funicular was electrified in 1987 during the second renovation phase. However, it is notably and exceptionally slow, with a ride taking about 12 minutes.

The funicular operates every 20 minutes during the high season, and it is barely coping with the demand, with the line of passengers often overreaching the capacity of the car. The funicular operates every 30 minutes during offseason.

• • •

Funiculaire du pic du Jer — пожалуй, самый хлипкий на вид фуникулёр чисто контсруктивно, который я когда-либо видел. Вагоны второго поколения, выпущенные в 1957 году и относящиеся к первому этапу реконструкции, сейчас находятся откровенно в плачевном состоянии.

Фуникулер был электрифицирован в 1987 году во время второго этапа реконструкции. Однако фуникулёр необычно медленный: поездка по линии занимает около 12 минут.

В высокий сезон фуникулёр курсирует каждые 20 минут, и при этом едва справляется с потоком пассажиров. Очередь на вход часто превышает вместимость вагона. В межсезонье фуникулёр курсирует каждые 30 минут.
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.