TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Lourdes, Funicular* № 2
  LourdesFunicular* № 2 
The 1957-built car's construction elements.
• • •
Элементы конструкции вагона фуникулёра 1957-го г. производства.

Autor: Ymtram · East Haven - Branford           Kuupäev: 19 august 2025 a., teisipäev

Statistika

Avaldatud 07.09.2025 18:47 MSK
Vaatamisi — 48

Detailne info

Hääletamine

Lourdes, Funicular* № 2

Depoo/park:Funiculaire du Pic du Jer
Alates:1957
Mudel:Funicular*
Valmistatud:1957
Hetkeseis:Töökorras
Otstarve:Liinisõiduk
Esimene liinipäev:1957

Pildifaili teave

Model:iPhone SE (2nd generation)
Date and Time:19.08.2025 15:09
Exposure Time:1/72 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:80
Focal Length:3.99 mm
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 1

07.09.2025 18:47 MSK
Link
Ymtram · East Haven - Branford
Fotosid: 21912 · Autorideta materjalide moderaator / Fotomoderaator / Üldtoimetaja / Uudiste toimetaja / Saidi tõlkimine (EN)
Funiculaire du pic du Jer - is perhaps the flimsiest funcular installation I've ever seen. The 2nd generation 1957-built cars from the 1st renovation phase are currently in a very shabby state.

The funicular was electrified in 1987 during the second renovation phase. However, it is notably and exceptionally slow, with a ride taking about 12 minutes.

The funicular operates every 20 minutes during the high season, and it is barely coping with the demand, with the line of passengers often overreaching the capacity of the car. The funicular operates every 30 minutes during offseason.

• • •

Funiculaire du pic du Jer — пожалуй, самый хлипкий на вид фуникулёр чисто контсруктивно, который я когда-либо видел. Вагоны второго поколения, выпущенные в 1957 году и относящиеся к первому этапу реконструкции, сейчас находятся откровенно в плачевном состоянии.

Фуникулер был электрифицирован в 1987 году во время второго этапа реконструкции. Однако фуникулёр необычно медленный: поездка по линии занимает около 12 минут.

В высокий сезон фуникулёр курсирует каждые 20 минут, и при этом едва справляется с потоком пассажиров. Очередь на вход часто превышает вместимость вагона. В межсезонье фуникулёр курсирует каждые 30 минут.
+2
+2 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.