Transphoto
照片中反映的内容为事实而且目的并非为推广任何站点;所有资料由用户提交而且不能代表网站的任何政治站点。
关闭
Lourdes, Funicular* # 2
  LourdesFunicular* # 2 
The 1957-built car's construction elements.
• • •
Элементы конструкции вагона фуникулёра 1957-го г. производства.

作者: Ymtram · 东黑文-布兰福德           日期: 19 八月 2025 年, 星期二

照片数据

发布 07.09.2025 18:47 MSK
观看 — 48

详细信息

Lourdes, Funicular* # 2

运营商/停车场:Funiculaire du Pic du Jer
从...:1957
型号:Funicular*
制造日期:1957
运营状态:正常运营
用处:载客车辆
启运日期:1957

EXIF

Model:iPhone SE (2nd generation)
Date and Time:19.08.2025 15:09
Exposure Time:1/72 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:80
Focal Length:3.99 mm
展示完整EXIF

评论 · 1

07.09.2025 18:47 MSK
链接
Ymtram · 东黑文-布兰福德
照片:: 21912 · 第三方照片审查员 / 照片审查员 / 综合编辑人员 / 新闻编辑人员 / 页面翻译 (EN)
Funiculaire du pic du Jer - is perhaps the flimsiest funcular installation I've ever seen. The 2nd generation 1957-built cars from the 1st renovation phase are currently in a very shabby state.

The funicular was electrified in 1987 during the second renovation phase. However, it is notably and exceptionally slow, with a ride taking about 12 minutes.

The funicular operates every 20 minutes during the high season, and it is barely coping with the demand, with the line of passengers often overreaching the capacity of the car. The funicular operates every 30 minutes during offseason.

• • •

Funiculaire du pic du Jer — пожалуй, самый хлипкий на вид фуникулёр чисто контсруктивно, который я когда-либо видел. Вагоны второго поколения, выпущенные в 1957 году и относящиеся к первому этапу реконструкции, сейчас находятся откровенно в плачевном состоянии.

Фуникулер был электрифицирован в 1987 году во время второго этапа реконструкции. Однако фуникулёр необычно медленный: поездка по линии занимает около 12 минут.

В высокий сезон фуникулёр курсирует каждые 20 минут, и при этом едва справляется с потоком пассажиров. Очередь на вход часто превышает вместимость вагона. В межсезонье фуникулёр курсирует каждые 30 минут.
+2
+2 / –0

你的评论

请勿讨论政治话题;封禁时期≥1月
登录的用户才能写评论.