TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Лурд, Фуникулёр* № 2
  ЛурдФуникулёр* № 2 
The 1957-built car's construction elements.
• • •
Элементы конструкции вагона фуникулёра 1957-го г. производства.

Автор: Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 19 август 2025 г., вторник

Статистика

Публикувано 07.09.2025 18:47 MSK
Разглеждан — 48

Подробна информация

Оценка

Лурд, Фуникулёр* № 2

Депо/Парк:Funiculaire du pic du Jer
От...:1957
Модел:Фуникулёр*
Построен:1957
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:1957

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:iPhone SE (2nd generation)
Время съёмки:19.08.2025 15:09
Выдержка:1/72 с
Диафрагменное число:1.8
Чувствительность ISO:80
Фокусное расстояние:3.99 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 1

07.09.2025 18:47 MSK
Връзка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Снимка: 21912 · Модератор неавторски снимки / Фотомодератор / Общ редактор / Редактор новини / Превод на сайта (EN)
Funiculaire du pic du Jer - is perhaps the flimsiest funcular installation I've ever seen. The 2nd generation 1957-built cars from the 1st renovation phase are currently in a very shabby state.

The funicular was electrified in 1987 during the second renovation phase. However, it is notably and exceptionally slow, with a ride taking about 12 minutes.

The funicular operates every 20 minutes during the high season, and it is barely coping with the demand, with the line of passengers often overreaching the capacity of the car. The funicular operates every 30 minutes during offseason.

• • •

Funiculaire du pic du Jer — пожалуй, самый хлипкий на вид фуникулёр чисто контсруктивно, который я когда-либо видел. Вагоны второго поколения, выпущенные в 1957 году и относящиеся к первому этапу реконструкции, сейчас находятся откровенно в плачевном состоянии.

Фуникулер был электрифицирован в 1987 году во время второго этапа реконструкции. Однако фуникулёр необычно медленный: поездка по линии занимает около 12 минут.

В высокий сезон фуникулёр курсирует каждые 20 минут, и при этом едва справляется с потоком пассажиров. Очередь на вход часто превышает вместимость вагона. В межсезонье фуникулёр курсирует каждые 30 минут.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.