TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Osaka, Kintetsu 7000 series № 7604; Osaka — Osaka Metro — Chūō line and Keihanna line
  OsakaKintetsu 7000 series № 7604 
  OsakaOsaka Metro — Chūō line and Keihanna line
Ikoma, Ikoma station (生駒駅)

Autors: nikwotnik · Irkutsk           Datums: 18 augusta 2025 g., pirmdiena

Rādīt fotografēšanas vietu kartē

Statistika

Licence: Copyright ©
Publicēts 01.09.2025 15:16 MSK
Skatījumus — 102

Sīkāka informācija

Osaka, Kintetsu 7000 series № 7604

Network:Kintetsu Railway Co., Ltd
Atrašanās vieta:Private railways
Depo/Parks:Higashi-Ikoma depot (C-line) (けいはんな線)
Modelis:Kintetsu 7000 series
Ražots:1986
Pašreiz stāvoklis:Ekspluatēšanā
Iecelšana:Pasažieru

EXIF

Model:Canon EOS 6D
Artist Name:BRABARKUS
Date and Time:18.08.2025 10:43
Exposure Time:1/800 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:320
Exposure Bias:–1/3 EV
Focal Length:50 mm
Rādīt visu EXIF

Komentāri · 1

01.09.2025 15:23 MSK
Saite
nikwotnik · Irkutsk
Foto: 3780 · Foto moderators
Поезд следует по железнодорожной линии Kintetsu Keihanna, которая выполнена в традиционном метрополитеновском исполнении с питанием от третьего рельса. Эта ЖД является прямым продолжением линии Chuo метрополитена Осаки. По обоим линиям работают поезда Osaka Metro и Kintetsu. В этом году линия является одной из самых загруженных в Осаке, так как конечная станция Юмесима обслуживает почти все транспортное сообщение для Osaka EXPO 2025.

Слева от линии Кейханна расположены пути линии Kintetsu Nara, которая выполнена как традиционная линия ЖД с контактной сетью.



The train on the railway Kintetsu Keihanna Line, which build like a traditional third-rail subway line that is a direct extension of the Osaka Metro Chuo Line. Both lines are served by Osaka Metro and Kintetsu trains. The line is one of the busiest in Osaka this year, as the Yumeshima terminal serves almost all of the traffic for the Osaka EXPO 2025.

To the left of the Keihanna Line are the tracks of the Kintetsu Nara Line, which is designed as a traditional railway line with an overhead contact system.
+2
+2 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.