TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Osaka, Kintetsu 7000 series nr. 7604; Osaka — Osaka Metro — Chūō line and Keihanna line
  OsakaKintetsu 7000 series nr. 7604 
  OsakaOsaka Metro — Chūō line and Keihanna line
Ikoma, Ikoma station (生駒駅)

Autorius: nikwotnik · Irkutsk           Data: 2025 m. rugpjūčio 18 d., pirmadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 01.09.2025 15:16 MSK
Peržiūrų — 102

Detali informacija

Osaka, Kintetsu 7000 series nr. 7604

Sistema:Kintetsu Railway Co., Ltd
Lokacija:Private railways
Depas/Parkas:Higashi-Ikoma depot (C-line) (けいはんな線)
Modelis:Kintetsu 7000 series
Pagamintas:1986
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis

Nuotraukos parametrai

Model:Canon EOS 6D
Artist Name:BRABARKUS
Date and Time:18.08.2025 10:43
Exposure Time:1/800 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:320
Exposure Bias:–1/3 EV
Focal Length:50 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 1

01.09.2025 15:23 MSK
Nuoroda
nikwotnik · Irkutsk
Foto: 3780 · Nuotraukų tvarkytojas
Поезд следует по железнодорожной линии Kintetsu Keihanna, которая выполнена в традиционном метрополитеновском исполнении с питанием от третьего рельса. Эта ЖД является прямым продолжением линии Chuo метрополитена Осаки. По обоим линиям работают поезда Osaka Metro и Kintetsu. В этом году линия является одной из самых загруженных в Осаке, так как конечная станция Юмесима обслуживает почти все транспортное сообщение для Osaka EXPO 2025.

Слева от линии Кейханна расположены пути линии Kintetsu Nara, которая выполнена как традиционная линия ЖД с контактной сетью.



The train on the railway Kintetsu Keihanna Line, which build like a traditional third-rail subway line that is a direct extension of the Osaka Metro Chuo Line. Both lines are served by Osaka Metro and Kintetsu trains. The line is one of the busiest in Osaka this year, as the Yumeshima terminal serves almost all of the traffic for the Osaka EXPO 2025.

To the left of the Keihanna Line are the tracks of the Kintetsu Nara Line, which is designed as a traditional railway line with an overhead contact system.
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.