TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Осака, Kintetsu 7000 series № 7604; Осака — Метрополитен — Линия Тюо и линия Кейхана
  ОсакаKintetsu 7000 series № 7604 
  ОсакаМетрополитен — Линия Тюо и линия Кейхана
Икома, Ikoma station (生駒駅)

Автор: nikwotnik · Иркутск           Дата: 18 август 2025 г., понеделник

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 01.09.2025 15:16 MSK
Разглеждан — 102

Подробна информация

Осака, Kintetsu 7000 series № 7604

Система:Kintetsu Railway Co., Ltd
Местоположение:Private railways
Депо/Парк:Депо Хигаси-Икома (C-line) (けいはんな線)
Модел:Kintetsu 7000 series
Построен:1986
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 6D
Имя автора:BRABARKUS
Время съёмки:18.08.2025 10:43
Выдержка:1/800 с
Диафрагменное число:5
Чувствительность ISO:320
Компенсация экспозиции:–1/3 EV
Фокусное расстояние:50 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 1

01.09.2025 15:23 MSK
Връзка
nikwotnik · Иркутск
Снимка: 3780 · Фотомодератор
Поезд следует по железнодорожной линии Kintetsu Keihanna, которая выполнена в традиционном метрополитеновском исполнении с питанием от третьего рельса. Эта ЖД является прямым продолжением линии Chuo метрополитена Осаки. По обоим линиям работают поезда Osaka Metro и Kintetsu. В этом году линия является одной из самых загруженных в Осаке, так как конечная станция Юмесима обслуживает почти все транспортное сообщение для Osaka EXPO 2025.

Слева от линии Кейханна расположены пути линии Kintetsu Nara, которая выполнена как традиционная линия ЖД с контактной сетью.



The train on the railway Kintetsu Keihanna Line, which build like a traditional third-rail subway line that is a direct extension of the Osaka Metro Chuo Line. Both lines are served by Osaka Metro and Kintetsu trains. The line is one of the busiest in Osaka this year, as the Yumeshima terminal serves almost all of the traffic for the Osaka EXPO 2025.

To the left of the Keihanna Line are the tracks of the Kintetsu Nara Line, which is designed as a traditional railway line with an overhead contact system.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.