TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Jekaterinburgas, Tatra T3SU (2-door) nr. 627
  JekaterinburgasTatra T3SU (2-door) nr. 627  —  maršrutas 19, СМЕ 627+628
Tatra T3SU (2-door) nr. 628  —  maršrutas 19, СМЕ 627+628
Улица Халтурина

Autorius: Igor_ekaterinburgski           Data: 2025 m. rugpjūčio 7 d., ketvirtadienis

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 10.08.2025 15:54 MSK
Peržiūrų — 285

Detali informacija

Jekaterinburgas, Tatra T3SU (2-door) nr. 627

Sistema:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Depas/Parkas:Zapadnoye tram depot
Nuo...:1989-03
Modelis:Tatra T3SU (2-door)
Pagamintas:1975
Gamyklinis numeris:164053
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:СМЕ 627+628, резервный. 03.1989 ex Yuzhnoye, 499
Одновременная работа как в СМЕ 627+628, так и одиночкой до 12.2020 г.

Nuotraukos parametrai

Model:NIKON D3100
Date and Time:07.08.2025 19:42
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:800
Focal Length:55 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 4

11.08.2025 14:56 MSK
Nuoroda
dima2004 · Jekaterinburgas
Foto: 6
Довольно зачуханный вид у вагонов
+6
+7 / –1
11.08.2025 18:41 MSK
Nuoroda
Ruvladst · Jekaterinburgas
Nėra foto
учитывая, что ему 50 лет... вряд ли ему грозит капитальный ремонт..
–5
+3 / –8
11.08.2025 19:23 MSK
Nuoroda
Foto: 8
Цитата (Ruvladst, 11.08.2025):
> учитывая, что ему 50 лет... вряд ли ему грозит капитальный ремонт..

грозит и ещё как. не так давно вагоны такого же возраста примерно из такого же состояния как на этом фото привели в около-идеал: https://transphoto.org/photo/2076215/.
я уверен, что и 627+628 доведут до ума.
+8
+8 / –0
12.08.2025 00:38 MSK
Nuoroda
Foto: 62
Цитата (Ruvladst, 11.08.2025):
> вряд ли ему грозит капитальный ремонт

Все вагоны проходят ремонт, как только наездят определенное количество километров. Так как сплотка резервная, она выходит на линию реже, чем остальные, поэтому пробег накатывает дольше. А так как время между проведением плановых ремонтов больше, чем у остальных вагонов, соответственно и краска успевает выцвести и начать отпадать
+11
+11 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.