TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Екатеринбург, Tatra T3SU (двухдверная) № 627
  ЕкатеринбургTatra T3SU (двухдверная) № 627  —  маршрут 19, СМЕ 627+628
Tatra T3SU (двухдверная) № 628  —  маршрут 19, СМЕ 627+628
Улица Халтурина

Автор: Igor_ekaterinburgski           Дата: 7 август 2025 г., четвъртък

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 10.08.2025 15:54 MSK
Разглеждан — 285

Подробна информация

Екатеринбург, Tatra T3SU (двухдверная) № 627

Система:Екатеринбург — Верхняя Пышма
Депо/Парк:Западное трамвайное депо
От...:03.1989
Модел:Tatra T3SU (двухдверная)
Построен:1975
Заводски №:164053
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Забележка:СМЕ 627+628, резервный. До 03.1989 — Южное, 499
Одновременная работа как в СМЕ 627+628, так и одиночкой до 12.2020 г.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D3100
Время съёмки:07.08.2025 19:42
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:4.5
Чувствительность ISO:800
Фокусное расстояние:55 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

11.08.2025 14:56 MSK
Връзка
dima2004 · Екатеринбург
Снимка: 6
Довольно зачуханный вид у вагонов
+6
+7 / –1
11.08.2025 18:41 MSK
Връзка
Ruvladst · Екатеринбург
Няма снимки
учитывая, что ему 50 лет... вряд ли ему грозит капитальный ремонт..
–5
+3 / –8
11.08.2025 19:23 MSK
Връзка
Снимка: 8
Цитата (Ruvladst, 11.08.2025):
> учитывая, что ему 50 лет... вряд ли ему грозит капитальный ремонт..

грозит и ещё как. не так давно вагоны такого же возраста примерно из такого же состояния как на этом фото привели в около-идеал: https://transphoto.org/photo/2076215/.
я уверен, что и 627+628 доведут до ума.
+8
+8 / –0
12.08.2025 00:38 MSK
Връзка
Матвей Разгоняев · Екатеринбург
Снимка: 62
Цитата (Ruvladst, 11.08.2025):
> вряд ли ему грозит капитальный ремонт

Все вагоны проходят ремонт, как только наездят определенное количество километров. Так как сплотка резервная, она выходит на линию реже, чем остальные, поэтому пробег накатывает дольше. А так как время между проведением плановых ремонтов больше, чем у остальных вагонов, соответственно и краска успевает выцвести и начать отпадать
+11
+11 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.