TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Хабаровск, 71-608КМ № 398
  Хабаровск 71-608КМ № 398  —  маршрут 5
К/ст "Железнодорожный вокзал"

Автор: NFive · Санкт Петербург           Дата: 22 юли 2009 г., сряда

Статистика

Публикувано 20.08.2009 19:44 MSK
Разглеждан — 1157

Подробна информация

Хабаровск, 71-608КМ № 398

Система:МУП г. Хабаровск ГЭТ
Депо/Парк:ВРМ
От...:12.1997
Модел:71-608КМ
Построен:12.1997
Заводски №:420
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (10.2016) Не работи
Назначение:Пътнически
Забележка:С 10.2016 — Депо № 1
27.12.1997 — ввод в эксплуатацию.
В 2010-2011 работал с полупантографом.
Учебный (заменяет или дополняет вагон № 370).
Рабочие двери: 1+2.
Имел левое зеркало.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:E-510
Время съёмки:22.07.2009 07:54
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:10
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:30 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

27.06.2010 16:24 MSK
Връзка
DANIIL · Владивосток
Снимка: 31
Вагон почти ничем не отличается от 8-ок. Только мордой и шириной дверей.
–1
+0 / –1
27.06.2010 17:49 MSK
Връзка
Fering · Санкт Петербург
Снимка: 1012
Цитата (DANIIL, 27.06.2010):
> Вагон почти ничем не отличается от 8-ок. Только мордой и шириной дверей.

Отличается крышей. Отличается приводами дверей. Отличается кузовом. И ещё отличается задком.
+1
+1 / –0
28.12.2010 02:51 MSK
Връзка
ЛМ-99АВН · Хабаровск
Снимка: 115
Вот мне интересно, а в какое депо? Просто новые вагоны идут в 1 депо и там только РВЗ и ЛМы, а депо 2 вагоны старые и все КТМ
0
+0 / –0
02.01.2011 20:38 MSK
Връзка
Снимка: 273
Думаю всё-таки в первое, на единичку его надо)
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.