TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Maskva, EPS nr. 05; Maskva — Last Days of the Moscow Monorail on June 26 — 27, 2025
  Maskva EPS nr. 05 
Last Days of the Moscow Monorail on June 26 — 27, 2025
Перегон "Выставочный центр" — "Улица Академика Королёва"
Последний день работы Московского монорельса. Спасибо работникам за добросовестный труд. К сожалению, вместо того, чтобы развивать электротранспорт, Московский дептранс закрывает ещё одну систему...

Autorius: Alexdmitriev234 · Maskva           Data: 2025 m. birželio 27 d., penktadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Licenzija: Copyright ©
Publikuota 12.07.2025 12:57 MSK
Peržiūrų — 260

Detali informacija

Maskva, EPS nr. 05

Depas/Parkas:Rostokino Yard
Modelis:EPS
Pagamintas:2004
Dabartinė būsena:Nebus eksploatuojamas / laukiama nurašymo
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos sustabdymas:2025-06-27

Nuotraukos parametrai

Model:NIKON D3200
Artist Name:Alexdmitriev234
Copyright Information:Alexdmitriev234
Date and Time:27.06.2025 17:36
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:200
Focal Length:50 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 3

21.07.2025 00:28 MSK
Nuoroda
Foto: 1
Как любитель электротранспорта Вы наверное должны были выяснить, есть ли смысл в монорельсе и его развитии, а также задаться вопросом: а не лучше ли пустить трамвай? Дешевле и удобнее для пассажиров
0
+3 / –3
21.07.2025 14:33 MSK
Nuoroda
Alexdmitriev234 · Maskva
Foto: 365
Цитата (Никита диспетчер, 21.07.2025):
> а не лучше ли пустить трамвай?

Монорельс можно было спокойно продлить и развивать. У нас для этого был МИТ. Просто развитие электротранспорта не в интересах Московских властей
+3
+5 / –2
21.07.2025 14:42 MSK
Nuoroda
ista011 · Maskva
Foto: 13
Его нельзя развивать в таком виде в каком он был: длину вагонов не увеличить, ширину вагонов не увеличить. Чтобы исправить все недостатки того вида монорельса, что был в Москве надо его строить заново.

Трамвай в этом контексте развивать гораздо проще.
+2
+4 / –2

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.