TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Krasnodara, 71-605 (KTM-5M3) № 506
  Krasnodara 71-605 (KTM-5M3) № 506 
Железнодорожная улица
Учебный

Autors: Ищенко Никита · Krasnodara           Datums: 14 augusta 2009 g., piektdiena

Statistika

Publicēts 15.08.2009 17:56 MSK
Skatījumus — 798

Sīkāka informācija

Krasnodara, 71-605 (KTM-5M3) № 506

Depo/Parks:MUP KTTU, Vostochnoye (Eastern) tramway depot
No...:28.06.2008
Modelis:71-605 (KTM-5M3)
Ražots:03.1980
Rūpnīcas №:6000
Pašreiz stāvoklis:Norakstīts (12.11.2019)
Iecelšana:Pasažieru
Utilizēts:01.2020
Piezīme:Учебно-пассажирский. 23.06.2008 ex У-9; 01.03.1985 ex 506

EXIF

Model:KODAK EASYSHARE M893 IS DIGITAL CAMERA
Date and Time:14.08.2009 16:19
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:80
Focal Length:5.7 mm
Rādīt visu EXIF

Komentāri · 2

17.08.2009 13:55 MSK
Saite
Олег Бодня · Krasnodara
Foto: 678 · Pilsētas redaktors
Наглядный пример наклона трамвая на повороте с ж/б шпалами и поднятием высоты внешнего рельса для обеспечения равного межосевого расстояния.
0
+0 / –0
17.08.2009 19:56 MSK
Saite
Олег Бодня · Krasnodara
Foto: 678 · Pilsētas redaktors
Да, немного неверно выразился. Равное межосевое расстояние как раз связано с ж/б шпалами. И, чтобы износ реборд был меньшим при этом деле, делают уклон в повороте.
0
+0 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.