TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Краснодар, 71-605 (КТМ-5М3) № 506
  Краснодар 71-605 (КТМ-5М3) № 506 
Железнодорожная улица
Учебный

Автор: Ищенко Никита · Краснодар           Дата: 14 август 2009 г., петък

Статистика

Публикувано 15.08.2009 17:56 MSK
Разглеждан — 798

Подробна информация

Краснодар, 71-605 (КТМ-5М3) № 506

Депо/Парк:МУП "КТТУ", Восточное трамвайное депо
От...:28.06.2008
Модел:71-605 (КТМ-5М3)
Построен:03.1980
Заводски №:6000
Текущо състояние:Бракуван (12.11.2019)
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):01.2020
Забележка:Учебно-пассажирский. До 23.06.2008 — У-9; до 01.03.1985 — 506

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:KODAK EASYSHARE M893 IS DIGITAL CAMERA
Время съёмки:14.08.2009 16:19
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:5.6
Чувствительность ISO:80
Фокусное расстояние:5.7 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

17.08.2009 13:55 MSK
Връзка
Олег Бодня · Краснодар
Снимка: 678 · Местен редактор
Наглядный пример наклона трамвая на повороте с ж/б шпалами и поднятием высоты внешнего рельса для обеспечения равного межосевого расстояния.
0
+0 / –0
17.08.2009 19:56 MSK
Връзка
Олег Бодня · Краснодар
Снимка: 678 · Местен редактор
Да, немного неверно выразился. Равное межосевое расстояние как раз связано с ж/б шпалами. И, чтобы износ реборд был меньшим при этом деле, делают уклон в повороте.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.