TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Стари Оскол, 71-605 (КТМ-5М3) № 60; Стари Оскол — Исторические фотографии [1976-2003]; Стари Оскол — Остановочные пункты
  Стари Оскол71-605 (КТМ-5М3) № 62  —  маршрут 1, СМЕ 60+62
71-605 (КТМ-5М3) № 60  —  маршрут 1, СМЕ 60+62
Исторические фотографии [1976-2003]  ·  Остановочные пункты
К/ст "ОЭМК"
Трамвай подаётся к месту посадки пассажиров.
Толпа на остановке группируется вокруг мест будущей остановки дверей вагонов.

Автор: Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 10 септември 2003 г., сряда

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: Copyright ©
Публикувано 09.06.2025 18:30 MSK
Разглеждан — 330

Подробна информация

Стари Оскол, 71-605 (КТМ-5М3) № 60

Депо/Парк:Трамвай
От...:1982
Модел:71-605 (КТМ-5М3)
Построен:1982
Заводски №:7254
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:1982
ДТП 14.09.2021

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 3

09.06.2025 19:49 MSK
Връзка
jancsi_frenkel · Москва
Няма снимки · Местен редактор
Небольшое дополнение: текст таблички на лобовом стекле - "Вагон работает без кондуктора".
+3
+3 / –0
10.06.2025 12:25 MSK
Връзка
Снимка: 231
Выход на первую дверь и оплата водителю? А как же второй вагон?
Вопрос - если во втором вагоне кондуктор - что мешает на остановках переходить в первый и обилечивать, как в большинстве городов?
+2
+2 / –0
10.06.2025 12:41 MSK
Връзка
jancsi_frenkel · Москва
Няма снимки · Местен редактор
Цитата (Влад Калмыков, 10.06.2025):
> Выход на первую дверь и оплата водителю? А как же второй вагон?

Вагоны без кондуктора работают лишь на нескольких рейсах СМЕ в час-пик, оплата проезда пассажирами не производится. Кондуктор отсутствует и во втором вагоне.

Логика такая: большинство пассажиров этих рейсов - работники комбината, имеющие годовые проездные абонементы. Отсутствие кондуктора связано с ускорением посадки и высадки, ради чего можно пойти на бесплатный проезд для других пользователей.

В остальных случаях, как и в других городах, кондуктор переходит из одного вагона в другой на каждой остановке.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.