TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Vitsyebsk, RShM Nr. РШ-1
Publicare condiționată
  VitsyebskVTK-01 Nr. ГС-11 
 RShM Nr. РШ-1 
MTV-82 Nr. ГП-1 
Трамвайнае дэпо

Autor: Sapsan · Vitsyebsk           Dată: 23 mai 2025 an, Vineri

Statistici

Licență: Copyright ©
Publicat 08.06.2025 00:00 MSK
Vizualizări — 485

Informație detaliată

Vitsyebsk, RShM Nr. РШ-1

Depoul:Tram depot of the unitary municipal transport enterprise "Vitebsk tram and trolleybus managemen
Model:RShM
Anul construcției:1998
Starea actuală:Abandonat
Funcție:Vehicul de serviciu
Не работает по назначению с 2008 года по словам работников — по причине неисправности шлифовочного механизма. На 09.2022 может передвигаться своим ходом по депо, но управление исправно только из одной кабины.

Setările camerei foto

Copyright Information:Ilya Stankevich

Comentarii · 3

08.06.2025 13:32 MSK
Link
Jeka from Vitebsk · Vitsyebsk
Fotografii: 2125 · Redactor local
Выцвевшие вагоны ржавые рельсы, сразу можно подумать, что это какое-то давно заброшенное место, а не трамвайное депо в центре города:)
И хмурое небо, вышло очень атмосферно!
+12
+12 / –0
08.06.2025 13:46 MSK
Link
Fotografii: 2510 · Redactor local
Цитата (Jeka from Vitebsk, 08.06.2025):
> Выцвевшие вагоны ржавые рельсы,

...и где-то за ними между "электрой" и "зыбью" притаился снорк, готовый к прыжку. За ним из-за остова МТВ-82 тайком наблюдает псевдоплоть в надежде, что после трапезы хищника и ей достанется кусочек. Простите, навеяло
+14
+14 / –0
08.06.2025 15:35 MSK
Link
Jolty TS · Vitsyebsk
Fotografii: 58
Забыли добавить ВТК-01 ГС-11 и МТВ-82 ГП-1
Mulţumesc! Acest comentariu a fost luat în considerare
–4
+3 / –7

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.